بانکبانک و بیمه

شرکت سیم و کابل نور زنجان به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست

مسعود کردستانی مدیر شعب استان زنجان از شرکت سیم و کابل نور زنجان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیم و کابل با کیفیت بین المللی کشور بازدید کرد .

در این بازدید که رئیس اعتبارات استان و رئیس شعبه سعدی زنجان نیز حضور داشتند ، مسعود کردستانی ضمن دیدار با صمد یوسفی اصل مدیر عامل شرکت آمادگی بانک را در جهت حمایت همه جانبه از بخش های مختلف اقتصادی و رونق تولید با ارائه انواع خدمات بانکی ، صدور ضمانت نامه ، بانکداری اینترنتی ، پرداخت تسهیلات ، صدور LC و … اعلام کرد و بر ایجاد تعامل متقابل و همکاری فیمابین با افتتاح حساب و انعقاد تفاهم نامه همکاری تأکید کرد .

مدیر عامل شرکت ضمن تقدیر از حضور کردستانی و اعلام آمادگی جهت افتتاح حساب نزد بانک توسعه تعاون ، اعلام کرد : شرکت سیم و کابل نور زنجان با تلاش بی وفقه و بکارگیری دانش روز افزون و بهره مندی از کارشناسان زبده و تولید سیم و کابل های متنوع با کیفیت بین المللی در خدمت هموطنان است.

وی گفت :ایمنی کابل ها و حفظ امنیت مصرف کنندگان اصلی ترین اولویت ما می باشد. لذا استاندارد بودن محصولات از هر چیزی برای ما مهمتر است و یکی از اصلی ترین توجهات ما در این شرکت ارتقای سطح دانش پرسنل می باشد تا همواره پیشرو در صنعت و تولید محصولات برتر باشیم .

یوسفی اصل افزود : شرکت سیم و کابل نور تحت برند تجاری NOOR Cable با هدف ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاست های اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید با احداث کارخانه ای در شهرک صنعتی زنجان که کلیه فعالیت های ساخت و نصب آن به دست توانای متخصصان و نیروهای توانمند مجموعه انجام گرفته است شروع به تولید انواع سیم و کابل برق نمود و با بهره گیری از تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا جزو اولین تولیدکنندگان سیم در سطح کشور بوده و اقدام به صادرات آن به بیش از شش کشور خارجی می کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا