بانکبانک و بیمه

همکاری و تعامل بانک و مشتریان باید متقابل باشد

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از واحدهای مختلف شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان بازدید نمود و در نشست با مدیر عامل شرکت به همکاری و تعامل متقابل و دوجانبه تاکید کرد .

محترم سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان ضمن بازدید از قسمت های مختلف شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان در نشست با مدیر عامل شرکت به تشریح خدمات بانک پرداخت و اظهار داشت بانک توسعه تعاون با هدف توسعه ایی و با تخصیص منابع به رونق و تولید و اشتغال اهمیت خاصی می دهد زیرا که گسترش فعالیت های تولیدی ، اشتغال پایدار را در کشور به دنبال خواهد داشت و اولویت اصلی بانک توسعه تعاون حمایت از واحدهای تولیدی است

همچنین بخوانید

وی تصریح کرد : حمایت شرکت ها و واحدهای تولیدی فعال با بانک باید دو جانبه و متقابل باشد تا بانک بتواند خدمات خود را به سایر شرکت ها و مجموعه های دیگر نیز ارائه دهد .

نجاتبخش مدیر عامل شرکت بهیار صنعت سپاهان ، با بهره گیری از کادری متعهد و متخصص از سال ۱۳۷۸ در زمینه ساخت دستگاههای پزشکی شروع به فعالیت نموده است . در طول این سال ها این شرکت با روند رو به رشد خود سعی در تولید محصولات با طراحی ایرانی با هدف بی نیازی کشور از محصولات مختلف پزشکی داشته است . این شرکت در سال ۱۳۷۸ با تولید اولین برانکارد حرفه ای کشور شروع به فعالیت نمود و تا کنون توانسته به موفقیت تولید ۲۰ محصول مختلف دستیابی پیدا کند.

در ادامه مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد در حال حاضر ۶۰ شرکت فعال و دارای گردش مالی مطلوب می باشند و با توجه به سابقه خوب و ارزشمند بانک توسعه تعاون با مجموعه دانش بنیان بهیار صنعت در ادامه ابراز امیدواری کرد که با همفکری و همکاری طرفین و با انعقاد تفاهم نامه همکاری فعالیت این و شرکت های زیر مجموعه با بانک توسعه تعاون بیشتر شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا