کسب و کار

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب در راد گستر نوین

امروزه تصفیه آب یک امر بسیار مهم و حیاتی برای زندگی انسانهاست. با اینکه آب یک ترکیب شیمیایی ساده دارد اما در عین حال دارای خواص پیچیده ای است. آب های آشامیدنی آلوده و ناخالص میتواند موجب بیماری شوند و برای سلامتی انسان خطرناک هستند. افزایش آلودگی های صنعتی و فاضلاب های شهری و نفوذ آن به منابع آب زیرزمینی و زنگ زدگی لوله های آب و فاضلاب، خشکسالی و کاهش آب سد ها از دلایل آلودگی آب ها میباشند.

برخی از این آلاینده ها ممکن است بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ سال اثرات منفی خود را نشان دهد. آب تصفیه نشده ممکن است حاوی کلر، سرب، نیترات، انگل و باکتری باشد که میتواند آسیب های جدی به انسان ها و مخصوصا کودکان وارد کند از جمله بیماری های عفونی و کاهش میزان حافظه. در سالهای اخیر به دلیل رشد جمعیت و پیشرفت صنایع مختلف ، آلاینده هایی وارد آب آشامیدنی می شوند که در گذشته بسیار کمتر بودند و یا وجود نداشتند و ما امروزه با آنها مواجه هستیم در نتیجه امروزه سلامتی آب آشامیدنی در زندگی بشر بسیار مهم است و وجود دستگاه تصفیه آب خانگی در منازل شما یک امر ضروری و مهم میباشد.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

همچنین بخوانید

مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال

امروزه به دلیل وجود برند های تقلبی در بازار، افراد بدون آگاهی و شناخت از آنها خرید میکنند و جان خود و خانواده شان را به خطر میندازند. پس تشخیص اینکه یک دستگاه تصفیه آب اصل است یا خیر بسیار مهم است. دستگاه های تصفیه تقلبی در ظاهر بسیار شبیه به دستگاه های اصل هستند  ولی آب را کاملا تصفیه نمی کنند. در اینجا لازم است چند مورد را برای تشخیص دستگاه تقلبی از اصل را بیان کنیم:

۱- تعداد مراحل دستگاه تصفیه آب از۵  مرحله شروع میشود و تا ۹ مرحله یا بیشتر میرسد. بنابراین دستگاهی که از ۵ مرحله کمتر باشد اصل نیست. البته دستگاه هایی در بازار با دو یا سه مرحله وجود دارند که به آنها دستگاه های پیش تصفیه گفته میشود.

۲- نوع روش تصفیه آب بسیار مهم است. روش تصفیه آب حتما باید اسمز معکوس باشد که دارای یک عدد پمپ، ترانس و تعدادی فیلتر است. همجنین این دستگاه ها یک ورودی آب از لوله کشی دارند و دو خروجی که آب تصفیه شده و دیگری پساب میباشد. بنابراین اگر دستگاهی خروجی پساب فاضلاب را نداشته باشد اصل نیست.

۳- اطمینان از تصفیه کامل آب نیز به تشخیص ما کمک میکند. برای آگاهی از این موضوع، نصاب هنگام نصب کردن دستگاه تصفیه از وسیله ای به نان تی دی اس برای سنجش میزان سختی آب استفاده میکند. اگر میزان سختی آب حدود ۸۰ الی ۹۰ درصد کاهش نداشته باشد در نتیجه دستگاه شما اصل نیست.

۴- خرید از فروشگاه تصفیه آب معتبر که دستگاه را گارانتی نیز کند بسیار مهم است چون دستگاه ممکن است بعد از مدتی دچار مشکل و خرابی شود.

برند های معتبر آب تصفیه کن خانگی

کشور تایوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های آب تصفیه کن است. دستگاه تصفیه آب اورجینال تایوانی مطابق با استاندارد های جهانی بهداشت است و باعث کاهش آلودگی ها و املاح مضر و سختی آب میشود. با استفاده از به روزترین تکنولوژی دنیا ساخته میشود و امروزه یکی از پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب در دنیاست. دستگاه تصفیه آب تایوانی دارای انواع مختلفی است که در اینجا به سه نوع از برترین برند های این دستگاه میپردازیم:

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب سافت واتر:

سافت واتر قدیمی ترین و بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی میباشد. جزو اولین دستگاه های تصفیه آب است که وارد کشور شد. این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده اما تحت لیسانس کشور آمریکا تولید می شود. از روش تصفیه آب اسمز معکوس (Reverse Osmosis) استفاده میکند و تمام آلاینده ها و مواد مضر را از آب خارج میکند و در نهایت آبی که در اختیار مصرف کننده میدهد بسیار سالم و با کیفیت خواهد بود. این برند دارای استاندارد بین المللی NFS است و مدل های مختلفی دارد از جمله دستگاه تصفیه اسمز معکوس، دستگاه تصفیه آب قلیایی و دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون.  این دستگاه قیمت مناسبی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. میتواند در زیر سینک آشپزخانه نصب شود و فضای محدودی را اشغال میکند و حتی توانایی شیرین کردن آب شور را نیز دارد.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا:

سی سی کا برند مشهور و مطرح تایوانی است که محصولاتی را با بهترین متریال و تکنولوژی عرضه میکند. این دستگاه دارای فناوری اسمز معکوس، است. دارای شش و یا هشت مرحله است و با روش اسمز معکوس املاح مضر آب را میگیرد و سختی آب را کاهش میدهد و به دلیل قدرت جذب بالای فیلترها، اجازه ی عبور آلاینده ها را به آب نمیدهد. برند سی سی کا انواه مختلفی از دستگاه های تصفیه آب را تولید میکنند از جمله دستگاه تصفیه اسمز معکوس، دستگاه تصفیه نانو فیلتراسیون و دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون. فیلترها نیز هر چند ماه باید تعویض شوند تا کیفیت آب خروجی تغییری نکند. این برند علاوه بر دستگاه زیر سینکی،  مدل رومیزی و دیواری را تیز تولید کرده است.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو:

این برند از بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی است که در ایران نیز به فروش میرسد و نسبت به برند های قبلی سابقه ی کمتری دارد اما از نظر کیفیت همانند برند های قبلی میباشد و مصرف کننده میتواند با خیالی آسوده از آن استفاده کند . تصفیه آب در آن به صورت ۶ تا ۱۰ مرحله ای است. و از روش اسمز معکوس نیز استفاده میکند. دارای کمترین میزان خطا هستند و ممبران قدرتمندی دارد و مصرف برق آن نسبتا کمتر است و تمامی آلودگی های آب را شناسایی و آن را پاکسازی میکند.

نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب

همانطور که پیش از این گفتیم برای اطمینان از دستگاه تصفیه آب اورجینال، لازم است که به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید. شرکت تصفیه آب راد گستر نوین با بیش از ۱۶ سال سابقه در زمینه ی واردات تصفیه کننده های آب و هوا میتواند گزینه ی خوبی برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل باشد . این شرکت با ارائه ی مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی  و بالاترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز  خود میباشد.

نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب

محصولات عرضه شده در این شرکت دارای گارانتی یک ساله نیز میباشد. همچنین شما میتوانید از تخفیفات این شرکت نیز برخوردار شوید و هر محصولی که مورد نظرتان است به صورت نقد یا اقساط خریداری نمایید و از خدمات نصب و ارسال رایگان بهره مند شوید. قبل از خرید نیز میتوانید با مشاوران این شرکت صحبت کنید تا دستگاه مناسبی را یه شما پیشنهاد دهند. پس از خرید، تکنسین های حرفه ای شرکت رادگستر نوین در منزل و یا محل کار شما حاضر میشوند و دستگاه شما را به سرعت نصب میکنند، در آخر دستگاه شما را تست می‌کنند و کیفیت آب خروجی را با دستگاه‌ تی دی اس بررسی می‌کنند و شما را از کیفیت آب آشامیدنی مطمئن خواهند کرد . همچنین پس از تمام شدن مدت گارانتی، خدمات شرکت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید سرویس های دوره ای خود مانند تعویض فیلتر و قطعات هواگیری را انجام دهید. با خرید از این شرکتراد گستر نوین از اورجینال بودن دستگاه  تصفیه آب و کیفیت و عملکرد  بالای آن اطمینان حاصل کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا