امور زیربناییتعاون و اشتغال

نظارت میدانی بر فعالیت‌ها و طرح‌های اشتغال زایی در آذربایجان شرقی

تبریز- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نظارت میدانی بر فعالیت‌ها و طرح‌های اشتغال زایی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، صبح شنبه سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد تبریز شد. وی در بدو ورود به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: در سفر به تبریز به نظارت میدانی بر فعالیت‌ها و طرح‌ها و مأموریت ویژه‌ای که وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی در حوزه‌ی اشتغال دارد، پرداخت می‌کنیم و طرح‌های در دست اجرا مد نظر ما است.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: به دنبال برخی از مجموعه‌های وابسته به وزارت کار، شرکت‌های شستا و طرح‌های عامل وابسته در خدمت استاندار آذربایجان شرقی خواهیم بود تا طرح‌ها و برنامه‌ها را بررسی کرده و تصمیمات مناسبی هم بگیریم البته پیگیری مصوبات در حوزه‌ی وزارت خانه هم از اولویت‌های سفر ما به این استان است.

مرتضوی افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور، جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی است و در سراسر کشور بیمارستان‌هایی چون عالی نسب تبریز داریم که بر روند امورات اجتماعی و خدمت رسانی آنها نظارت و پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است؛ شرکت در جلسه جمع‌بندی با حضور اعضای کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مدیران آذربایجان شرقی، جلسه شورای اداری استان، بازدید از پروژه مسکونی سازمان تأمین اجتماعی و بیمارستان عالی نسب از برنامه‌های سفر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به تبریز است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا