بانکبانک و بیمه

بازدید سرپرست مدیریت شعب اصفهان از چند طرح اقتصادی نطنز

سرپرست مدیریت شعب استان توسعه تعاون استان اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان نطنز ضمن دیدار با مشتریان ، رئیس شورای شهر از چند طرح اقتصادی نطنز بازدید کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان اصفهان ، محترم سرپرست مدیریت شعب استان درسفر یک روزه به شهرستان نطنز ابتدا با مشتریان و رئیس شورای شهر دیدار و گفتگو کرد و در جلسه با رئیس شورای شهر نطنز به نقش و اهمیت بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی ها و اتحادیه ها اشاره کرد و افزود بانک توسعه تعاون از بانکهای تخصصی بخش تعاون است که با هدف توسعه ای خدمات قابل قبولی همراه با سرعت و دقت در راستای نیاز تعاونی ها ، اتحادیه ها و سایر اقشار مختلف ارائه می نماید و به عنوان بانک حامی بخش تعاون آماده ارائه هر گونه خدمات جهت گسترش تولید و ارتقاء سطح فعالیت ها و همچنین اشتغالزایی را دارد.

همچنین بخوانید

سرپرست مدیریت شعب استان در ادامه مطالبی در خصوص اجرای موثر و مستمر طرح ها و خدمات بانک ارائه نمود و افزود بانک توسعه تعاون با شناسایی تعاونی ها همه تلاش خود در راستای جذب آنها به کار خواهد گرفت .

محترم سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان از دو طرح بوم گردی فعال در شهرستان بازدید نمود و با مدیران شرکتها در راستای تعامل و همکاری بیشتر دیدار و گفتگو کرد.

از دیگر شرکتهایی که توسط سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان شبانه مورد بازدید قرار گرفت شرکت پارت آوین کوهسار تولید و تامین کننده مواد اولیه صنایع فولاد و استخراج مواد معدنی بوده و مدیر عامل شرکت ضمن ابراز خرسندی از حضور بانک و بازدید شبانه از قسمت های مختلف شرکت ، جهت همکاری و تعامل بیشتراعلام آمادگی کردند.

در پایان این سفر یک روزه جلسه ای با همکاران شعبه نطنز در خصوص بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد شعبه در کلیه شاخص ها مورد بررسی قرار گرفت.

محترم سرپرست مدیریت شعب استان در جمع کارکنان شعبه به بازاریابی دقیق و هدفمند اشاره کردو افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده شهرستان نطنزشهرستان زیبا و دارای نقاط دینی و شهر توریستی دارای قابلیت ها و پتانسیل ها بالایی است و شعبه در راستای فعالیت های بازاریابی مراجعه به شهرک های صنعتی و دیدار با فعالان اقتصادی باید تمام تلاش خود را در راستای جذب آنها به کار گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا