بانکبانک و بیمه

بررسی زمینه های همکاری و تعامل بیشتر بانک توسعه تعاون با شرکت فرآورده های نسوز ایران

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری با مدیر عامل شرکت فرآورده های نسوز ایران دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب اصفهان ، در این دیدار محمد علی محترم سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی، آمادگی بانک توسعه تعاون را برای تعامل و توسعه همکاری در تمامی زمینه ها اعم از تمرکز گردش مالی، صدور ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی ، انعقاد تفاهم نامه و…اعلام کرد

همچنین بخوانید

محمدعلی محترم با اعلام حمایت بانک توسعه تعاون از تولید و صنعتگران داخلی گفت: در شرایطی که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال تاکید دارند، پشتیبانی از تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان یکی از مهمترین عواملی است که می تواند، زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.

وی در همین راستا تاکید کرد : یکی از مزایای حمایت از این شرکت ها و مجتمع های بزرگ تولیدی و صنعتی ایجاد اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار است که متعاقب آن بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیز مرتفع خواهد شد و استفاده صحیح از سرمایه، اشتغالزایی و تولید محصول مبتنی بر نیاز کشور، به معنای تحقق اقتصاد مقاومتی است و بانک توسعه تعاون هم وظیفه خود می داند تا تمام تلاش خود را برای به ثمرنشستن طرح های بزرگ و فعال در سطح استان به کار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک دولتی آماده ارائه خدمات و تسهیلات به این مجموعه فعال تولیدی را دارد و در راه گسترش و تقویت تولید ملی در حد توان خود اهتمام لازم را به کار خواهد گرفت .

در ادامه مدیرعامل شرکت فرآورده های نسوز ایران ضمن ابراز خرسندی بابت حضور مدیران بانک، نظرات و پیشنهادهای خود را برای همکاری بیشتر اعلام کردند.

در این دیدار طرفین بر گسترش همکاری‌های فی مابین تاکید کردند و مقرر شد تا بسترسازی‌های لازم برای پرداخت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش ، انعقاد تفاهم‌نامه سازنده بین بانک و شرکت فرآورده های نسوز ایران با هدف سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های توسعه ای فراهم شود و همچنین مقرر شد شرکت نسبت به تمرکز بخشی از منابع و افتتاح حساب حقوق پرسنل نیز اقدام نماید .

گفتنی است شرکت فرآورده های نسوز ایران به عنوان معتبرترین شرکت تولید کننده دیرگداز در ایران، حدود نیم قرن تجربه در زمینه تولید و تامین طیف وسیعی از آجر ها و ملات های نسوز مصرفی در صنایع آهن و فولاد، سیمان، آلومینیوم، مس ، نفت و پتروشیمی، آهک، کاغذ، شیشه و سرامیک. تنوع تجهیزات و نوآوری های واحد طرح و توسعه ما به تولید بیش از ۳۰۰ نوع محصول، جذب بیش از ۵۰۰۰ مشتری و کسب سهم قابل توجهی از توسعه صنعت دیرگداز در ایران فعالیت دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا