اقتصاد کلان

وحیدی: پول ملی را دریابیم

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به عدالت در پرداخت‌ها، ارتقاء ارزش پول ملی و توجه به شایسته‌سالاری در انتخابات شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد وحیدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان اسلام و معاندین نظام راهی را که پیش گرفتند نتیجه‌ای جز ناکامی نخواهد داشت. همانطور که دکتر بهشتی تاکید داشتند آمریکایی‌ها باید از دست ما عصبانی باشند و از عصبانیت بمیرند.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: مسائل فرهنگی باید در اولویت برنامه هفتم و بودجه سنواتی باشد. باید به نظام تعلیم و تربیت در همه سطوح از معلم تا استاد توجه جدی شود تا شاهد حل مشکلات کشور باشیم. عدالت در پرداخت‌ها از اصول اعتقادی رئیس جمهور و شعارهای انتخاباتی وی بود. نیروها با قراردادهای مختلف در ادارات با مشکل مواجه هستند هرچه زودتر باید این ساماندهی صورت گیرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شایسته‌سالاری در نظام انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد. آقای وزیر اقتصاد و پول ملی را دریابید. به دلیل تخصیص عدم اعتبارات مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور بر زمین مانده است. باید تمرکززدایی در بودجه سنواتی صورت بگیرد. نباید افراد شایسته حذف شده و افراد ناشایست روی کار بیایند خیلی از مردم پیرامون دهک‌بندی یارانه بگیران اعتراض داشتند اما علی‌رغم گذشت هفت ماه هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا