بانکبانک و بیمه

بازدید سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از مجموعه هلدینگ امید

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در بازدید از مجموعه هلدینگ امید با مدیران این شرکت نشست مشترک برگزار کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان اصفهان ، محمدعلی محترم سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان در این نشست با ابراز خرسندی از تعامل ارزشمند بانک و مجموعه هلدینگ امید ، اظهارکرد: همراهی با مجموعه های بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور یک ارزش برای بانک است و در این زمینه توسعه تعاملات با شرکت های معتبری نظیر مجموعه هلدینگ امید و مشارکت موثر در طرح های توسعه این شرکت بسیار ارزشمند است.

همچنین بخوانید

وی اظهار کرد: با توجه به اثربخشی تولید هدفمند و همچنین نقش فولاد در تولید ناخالص کشور، باید اذعان داشت صنعت فولاد از مفاخر ملی و تجلی عینی تولید داخلی و یکی از محورهای شکل گیری اقتصاد مقاومتی در ایران است و می تواند نقش به سزایی در توسعه اقتصاد واشتغالزایی در سطح استان داشته باشد.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از امضای تفاهم نامه ای که در برگیرنده اهداف مشترک با شرکت های زیر مجموعه باشد خبر داد و گفت: امیدوایم با اجرایی شدن این تفاهم نامه بتوانیم به تحقق اهداف و گسترش صنعت فولاد در تولید، توسعه و حضور گسترده تر در عرصه های بین المللی و همچنین تکمیل مجتمع ها و مجموعه هایی که بتوانند در تولید و اشتغالزایی مؤثر باشند، کمک کنیم.

مظاهری مدیر عامل مجموعه هلدینگ امید نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه بر اهمیت گسترش همکاری بانک ها با صنعت فولاد تأکید کرد و گفت: وقتی این مجموعه ها و مجموعه های فعال تولیدی دیگر بتوانند از حمایت و تسهیلات مالی مناسب برخوردار شوند، بدون شک شاهد اشتغال زایی و رونق اقتصادی بیشتری در کشور خواهیم بود.

در ادامه با قدردانی از مجموعه بانک توسعه تعاون و تعامل خوب این بانک با شرکت های زیر مجموعه ، اظهار امیدواری کرد، با گسترش این تعاملات، بانک ها و این مجموعه بتوانند دست در دست یکدیگر شرایط دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی را تسهیل کنند.

وی افزود: گروه صنعتی ، خدماتی امید با قدمتی بیش از ۲۹ سال سابقه درخشان درصنعت فولاد ، برش انواع ورق و تولید اسکلت های فلزی و… فعالیت دارد و در این مجموعه های فعال بیش از ۱۰۰۰ نیروی انسانی مجرب مشغول به کارند.

گفتنی است در این جلسه در زمینه ارائه انواع خدمات بانک در حوزه های ارزی و ریال ، اعتبار اسنادی ، تفاهم نامه و… و همچنین راه های گسترش همکاری بحث و تبادل نظر شد و پس از آن، قسمت های مختلف کارخانه مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا