انرژی

عملیات آبرسانی ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به ۷۸۰ روستا در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی ابلاغ شده و عملیات اجرایی آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بخش آبرسانی اظهار کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است و خوزستان پیشتاز اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در کشور است.

وی افزود: در خوزستان پروژه‌های محرومیت‌زدایی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا در حال اجرا است و پیمانکاران زیادی در شهرهای هدف با نظارت سپاه و مجموعه آب و فاضلاب خوزستان در حال کار هستند.این مساله نوید خوبی به مردم خوزستان در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

کرمی نژاد به حل مشکلات آب روستاهای شرق استان اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستاهای ایذه و اندیکا باید با سرعت اجرایی شود و  در حال برنامه‌ریزی برای آبرسانی به ۲۳ روستای ایذه در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی هستیم و برنامه داریم هفته آینده این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم. همچنین آبرسانی به روستاهای اندیکا خواسته به حق مردم است و باید اجرای پروژه‌های آبرسانی به این روستاها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به آبدار کردن یک هزار و ۷۰۰ روستا از ابتدای دولت سیزدهم و وضعیت فعلی آبرسانی به روستاهای خوزستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به ۷۸۰ روستا در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی ابلاغ شده است و عملیات اجرایی آبرسانی در ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است و با سرعت در حال کار هستیم تا آبرسانی به روستاهای هدف انجام شود.

کرمی نژاد افزود: تاکنون ۵۳۵ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای خوزستان اجرا شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا