امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

گوشت مرغ کیلویی ۵۳ تا ۵۵ هزار تومان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با افزایش تقاضا برای مرغ در دو سه روز گذشته، فروش این محصول مطلوب شده و هم اکنون بین ۵۳ تا ۵۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم در میدان بهمن عرضه می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از صدا و سیما، جبرئیل برادری با بیان اینکه هم اکنون در حوزه تولید، فراوانی تولید داریم و مشکلی در تولید و تأمین مرغ نداریم، افزود: روزانه بین ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ تن بار به استان تهران ارسال می‌شود که در سطح شهر، میادین بهمن و پیروزی و سکوهای بسته بندی توزیع می‌شود.
او گفت: با افزایش تقاضا برای مرغ در دو سه روز گذشته، فروش این محصول مطلوب شده و هم اکنون بین ۵۳ تا ۵۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم در میدان بهمن عرضه می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره ازدحام و شلوغی در میدان بهمن تهران گفت: سازمان میادین شهرداری تهران غرفه‌های میدان پیروزی را به مزایده گذاشته و غرفه تأمین کننده سازمان میادین در آن میدان در میدان بهمن مستقر شده و روزانه ۱۵۰ تن بار می‌آید این جا و از این جا خارج می‌شود که این باعث ترافیک ورودی و خروجی داشته باشیم.
برادری افزود: با توجه به مازاد تولید مرغ، هیچ نگرانی برای افزایش قیمت وجود ندارد و هم اکنون هم زیر نرخ مصوب در سطح میادین و خرده فروشی توزیع می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا