کسب و کارگردشگری

تور تبریز هتل پارس + عکس

در این مقاله قصد داریم روش‌های دستیابی به تورهای مسافرتی را بررسی کرده و شما را برای رزرو هتل پارس تبریز راهنمایی کنیم. همچنین امکانات تور هتل پارس را معرفی کرده و شما را با مزایای آن آشنا می‌کنیم. به عنوان یکی از راه‌های کسب اقامت در اتاق‌های متنوع هتل پارس، می‌توان به خرید بلیط رفت و برگشت مشهد تبریز اشاره کرد.

امکانات تور هتل پارس

هتل پارس ائل گلی، پنج ستاره بوده و در ۱۷ طبقه بنا شده است. همچنین ۱۷۸ باب اتاق داشته و از امکانات رفاهی ویژه‌ای برخوردار است. هتل پارس تبریز علاوه بر کادر مجرب و آموزش دیده، محیطی آرام و دلنشین دارد. این هتل در سال ۱۳۸۱ ساخته شده و ظرفیت لابی آن ۴۰ نفر است. همچنین در فضایی دور از شهر واقع شده و خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. وضعیت دید آن رو به محوطه هتل بوده و تعداد تخت‌های آن ۳۷۶ عدد است. همچنین پارکینگی با ظرفیت ۱۳۰ خودرو و رستورانی با ظرفیت ۲۸۰ نفر دارد.
استفاده از اینترنت لابی به صورت رایگان بوده و استخر نیز برای میهمانان مقیم، هزینه‌ای ندارد. از جمله امکانات و خدمات ارائه شده توسط این هتل، می‌توان به آسانسور، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، تاکسی سرویس و… اشاره کرد. همچنین سرو صبحانه بر عهده هتل بوده و پذیرش میهمانان به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

تور تبریز از راه‌های مختلف

در ادامه این مطلب، تور تبریز از طریق راه‌های مختلف را بررسی کرده و شما را با ویژگی‌های هر کدام آشنا می‌کنیم.

همچنین بخوانید

تور هوایی تبریز

از طریق تور هوایی می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد رسیده و زمان بیشتری را در شهر مورد نظر سپری کرد. هزینه سفر با هواپیما اندکی بیشتر بوده و در مقابل راحتی زیادی را برای مسافران فراهم می‌کند. از جمله ایرلاین‌هایی که روزانه به تبریز پرواز دارند، می‌توان به شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، آتا، تابان، کاسپین و ماهان اشاره کرد. برای مثال با خرید بلیط رفت و برگشت مشهد تبریز، می‌توان تجربه خوبی از سفر کسب کرده و اقامت راحتی کسب کرد.

تور زمینی تبریز

اگر به دنبال توری ارزان قیمت بوده و قصد رزرو هتل پارس تبریز را دارید، تور زمینی انتخاب مناسبی است. سفر به تبریز از طریق تور زمینی هزینه کم‌تری داشته و مسیر طولانی‌تری دارد. از طریق مسافرت گروهی با تور زمینی می‌توان اوقات خوشی را به همراه عزیزان خود سپری کرد. همچنین می‌توان از زیبایی‌های مسیر لذت برده و راحتی زیادی را در قطار تجربه کرد. پارسی، الوند، خلیج فارس و سهند از جمله قطار‌هایی هستند که می‌توانند برای تور زمینی تبریز انتخاب شوند.

تور لحظه آخری تبریز

در فصول سردی همچون پاییز و زمستان می‌توانید تور لحظه آخری تبریز را با کیفیت بالا و تخفیفی ویژه دریافت کنید. در این فصول به دلیل کاهش جمعیت توریست‌ها، امکان ارائه تور لحظه آخری توسط آژانس‌های مسافرتی بسیار زیاد است.

با خرید تور هتل پارس به چه جاذبه‌هایی دسترسی داریم؟

هتل پارس تبریز در فاصله کمی از مکان‌های مهم شهر قرار گرفته و امکان دسترسی راحت شما به برج خلعت پوشان، موزه قاجار، پارک باغلارباغی، مسجد کبود، مسجد جامع و… را فراهم کرده است‌. در ادامه به معرفی چند مورد از جا‌های دیدنی این شهر زیبا می‌پردازیم.

مسجد کبود

مسجد کبود یکی از آثار مهم تاریخی شهر تبریز بوده و اکنون تنها ویرانه‌هایی از آن باقی مانده است. کاشی کاری و خطاطی‌های این مسجد، نمایانگر شکوه و زیبایی بی‌نظیر آن است.

بازار تبریز

به عنوان یکی از مهم‌ترین بازار‌های تاریخی ایران، می‌توان به بازار تبریز اشاره کرد. این بازار در دوره صفویان شکوه زیادی داشته و در فهرست میراث تاریخی یونسکو به عنوان بزرگترین بازار سرپوشیده جهان به ثبت رسیده است.

 

ائل گلی

یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر تبریز، ائل گلی یا شاه گلی است. این مجموعه بزرگ تفریحی، در مرکز خود حاوی دریاچه بوده و اطراف آن شامل پارکی بزرگ است. شهربازی مدرن این مجموعه نیز مقصد خوبی برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می‌شود.

تله کابین کوه عون ابن علی

شما می‌توانید علاوه بر گردش در طبیعت کوهستانی این منطقه، تله کابین سوار شده و هیجان زیادی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید به کافی شاپ یا رستوران‌های اطراف آن رفته و نوشیدنی، خوراکی یا غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید.

اقامت در تور هتل پارس در اتاق‌هایی متنوع

هتل پارس ائل گلی تبریز شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت دو خوابه است. همچنین در بیشتر اتاق‌های خود ظرفیت ۱ نفر اضافه را دارد و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. از مهمترین امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به یخچال، تلویزیون، چای ساز، پاور سوئیچ، چای ساز و… اشاره کرد. تمام اتاق‌های هتل پارس مجهز به سیستم اطفاء حریق و تهویه مطبوع بوده و سرویس بهداشتی فرنگی نیز دارند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا