بانک و بیمه

روابط نو بر تن تجارت نو / حامی فرد انتخاب درست بیمه تجارت نو در مسیر تحول


بیمه تجارت نو از سال ۹۷ در ریل تحول قرار گرفته و در دو سال گذشته با پیشتازی در برخی شاخصه های مالی و افزایش خدمات در حوزه های مختلف علاوه بر اینکه سهم بیشتری از بازار را به دست آورده بلکه تلاش نموده با اجرای سند تحول دیجیتال در ارائه چهره جدید موفق عمل کند.

اطلاع رسانی درست از تحولات صورت گرفته و معرفی تازه ترین دستاوردها بدون شک نیازمند روابط عمومی قوی و کارسازست که علاوه بر ارتباط مستمر با رسانه ها در زمین بزرگتری سعی در شناساندن شرکتی نماید که عزم خود را برای نو نوا شدن جزم کرده.

انتخاب رامتین حامی فرد به عنوان روابط عمومی بیمه تجارت نو که حضور قابل توجهی در رسانه ملی و رادیو داشته و پیش تر سابقه همکاری با شرکتهایی مانند بیمه سرمد، تجارت الکترونیک پارسیان و بیمه زندگی باران را در کارنامه دارد می تواند از جهات مختلفی برای این شرکت بیمه ای مفید به فایده باشد.

ارتباط نزدیک با رسانه ملی با توجه به پتانسیل موجود در آن و حجم مخاطبانش و نیز آشنایی با صنعت بیمه به واسطه حضور در شرکتهای بیمه ای این امکان را فراهم می آورد که تمرکز مدیران بیمه تجارت نو تنها معطوف به مسیر پیش رو باشد و دغدغه ای برای بخش اطلاع رسانی نداشته باشند چرا که حامی فرد با ظرفیت موجود در رسانه ها آشناست و پتانسیل خوبی جهت ارتباط دادن بیمه تجارت نو با فضایی بزرگتر دارد.

با این حساب به نظر می رسد که در کنار چند انتخاب خوب دیگر در فضای روابط عمومی صنعت بیمه باید حضور حامی فرد در بیمه تجارت نو را به فال نیگ گرفت و امیدوار بود که این شرکت بیمه ای بیش از گذشته در امر اطلاع رسانی کوشا باشد.

 


انتهای پیام/

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا