بورسبورس اوراق

رشد ۶۹ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت


شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با افزایش ۶۹ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۴۷میلیارد و ۵۹۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۱۲هزار و ۳۱۸میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۷۳هزار و ۳۸۳دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۳۳.۳۸، ۳۴.۱۰ و ۲۱.۶۴ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۷میلیون و ۶۷۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۰۷هزار و ۵۱۳میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۴۰.۴۲ و ۴۳.۴۵ درصد افزایش همراه شدند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۶۹ هزار و ۹۳۰واحد افزایش، معادل ۴.۹۸ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۷۲هزارو ۷۶۱واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۶ هزار و ۶۷۸ واحد افزایش، معادل ۴درصد رشد کرد و رقم ۴۳۳هزار ۷۶۳واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۴هزار و ۴۱۵واحد افت به رقم یک میلیون و ۱۱۶هزار و ۵۷۹واحد و شاخص بازار دوم با ۹۹هزار و ۹۰۷واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۸۴۷هزار و ۷۳۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۶.۱۲درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳.۶۴درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا