بانکبانک و بیمه

تودیع و معارفه جدید در بانک ملی ایران


طی دو مراسم جداگانه مراسم معارفه و تودیع روسای جدید و سابق ادارات امور شعب بانک ملی ایران استان های زنجان و کردستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، با حضور حسین بارانی معاون منابع انسانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، جمعی از مدیرانی استان و مسئولان اداره امور شعب استان زنجان، مراسم معارفه سید احمد   طاهری رئیس جدید و تودیع سید کوروش معالی رئیس سابق این اداره امور شعب برگزار شد.

در این مراسم بارانی به بیان اهداف بانک در خصوص جذب و تخصیص منابع، وصول مطالبات و کسب سود و صدور ضمانتنامه پرداخت و با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی در بانک، افزود: یکی از با ارزش ترین سرمایه های سازمان ها، کارکنان هستند که سبب تولید فکر و اندیشه شده و این امر باعث شکوفایی و به ثمر رسیدن اهداف سازمان ها می شود.
در ادامه فتحی بیرانوند با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: منابع بانک به مشتریان و سپرده گذاران تعلق داشته که میزان آن محدود است، بنابراین هرچه بتوانیم منابع را بهتر تخصیص دهیم، در مدت زمان کوتاهی به چرخه گردش پول در کشور بر می گردد و این از اهداف مهم بانک ملی ایران است.  
در ادامه نیک سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری زنجان ضمن قدردانی از رئیس سابق اداره امور شعب بانک ملی ایران استان زنجان، افزود: هدف از تشکیل این جلسات این است که بتوان خصوصیات نیک افراد را بیان کرده و از مدیران بخواهیم به این خصوصیات پایبند باشند تا با همکاری یکدیگر به مردم و نظام یاری رسانیم.
سپس رئیس جدید اداره امور شعب استان زنجان ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همکاران، بانک ملی ایران استان زنجان بتواند به اهداف تعیین شده دست یابد.
در پایان مراسم رئیس سابق اداره امور شعب استان گفت: بدون شک بانک ملی ایران به تنهایی و بدون همراهی مسئولان و دیگر سازمان ها موفق به انجام وظیفه خود نمی شود، چرا که با یاری مسئولان، این استان در طرح رونق اقتصادی جزو استان های موفق بود و امیدوارم امسال نیز با اجرای سیاست های بانک مرکزی، در بحث اشتغال، پرداخت تسهیلات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، مقاوم سازی مسکن روستایی و … موجب موفقیت بیش از پیش شبکه بانکی استان شویم.
گفتنی است پیش از این معاون منابع انسانی بانک ملی ایران و هیات همراه دیداری با استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان داشتند.
در استان کردستان نیز مراسم معارفه سیامک عباسی رئیس جدید و تودیع حجت‌اله شکری رئیس سابق اداره امور شعب برگزار شد.   
در این مراسم که با حضور حسین بارانی معاون منابع انسانی، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیران ارشد استان و مسئولان اداره امور شعب برگزار شد، بارانی با اشاره به نقش و جایگاه بانک ملی ایران در توسعه کشور بر اهمیت گردش شغلی همکاران و استراتژی مدیریت عالی بانک در استفاده مطلوب و بهینه از سرمایه انسانی به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه هر سازمان تاکید کرد و افزود: کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان بسیار مهم هستند، به طوری که پیشرفت‌ها و اتفاقات بزرگ در دنیا محصول ایده و تفکر کارکنان است.
وی ضمن برشمردن مزایای تغییر و تحول دوره‌ای و تزریق انرژی بر پیکره بانک آن را امری اجتناب ناپذیر دانست و برای هر دو مدیر آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه فتحی بیرانوند ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس سابق اداره امور شعب، از کارکنان خواست با همتی بیشتر در راستای اهداف بانک به خصوص افزایش منابع و کاهش مطالبات با مدیریت جدید همکاری کنند.
وی افزود: لازم است با همت همگانی و تلاش همکاران، مطالبات به موقع وصول شده و دوباره در واحدهای تولیدی جدید استفاده شوند، چون در صورت عدم وصول و بلوکه شدن منابع، توان بانک جهت اعطای تسهیلات جدید محدود خواهد شد.
در ادامه رئیس جدید اداره امور شعب استان کردستان با عنوان اینکه زمان با سرعت در حال سپری شدن است، افزود: باید قدر موفقیت‌ها را دانست و تلاش برای ارائه خدمات بیشتر را سرلوحه امور قرار دهیم.
رئیس سابق اداره امور شعب استان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد و از همکاران و تمامی مسئولان استانی خواست تا با حمایت‌های بیش از پیش، بانک را در جهت تحقق اهداف عالی یاری رسانند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا