بانکبانک و بیمه

ایجاد تعادل در منابع و مصارف از اولویت های استان زنجان است

جلسه راهبردی استان زنجان با حضور مدیر ، معاون ، روسای حوزه ها ، بازرسان و دوایر مدیریت شعب و روسای کلیه شعب استان به منظور تشریح موارد مطرح شده در دومین کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی و بررسی عملکرد شعب برگزار شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، در جلسه راهبردی استان زنجان مسعود کردستانی مدیر شعب استان ضمن قدردانی از زحمات تک تک کارکنان استان ، انتخاب مدیریت شعب استان را به عنوان مدیریت شعب برتر و انتخاب شعبه ابهر را به عنوان شعبه برتر کشوری در عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ تبریک گفت . وی کسب رتبه برتر از سوی همکاران شعبه ابهر را حاصل تلاش جمعی دانست و برای همه همکاران استان آرزوی موفقیت کرد .

کردستانی ایجاد تعادل در منابع و مصارف را از اولویت های استان دانسته و افزود : عدم توازن در تجهیز و تخصیص منابع نقطه شروع چالش در کسب و کار شبکه بانکی است . وی گفت : کلیه شعب استان حتماً داده های خود را تجزیه و تحلیل کنند و با جذب مشتریان برگزیده و فعالان اقتصادی ، در ترکیب مشتریان شعب تجدید نظر به عمل آورند .

وی پیشنهاد کرد کارگروه درآمدزایی در مدیریت و شعب تشکیل شده و هر ۱۵ روز یکبار تشکیل جلسه دهد و از روسای شعب و همکاران اعتباری خواست تا وقت بیشتری را صرف حوزه اعتباری کرده و بحث ضمانت نامه و LC و اوراق گام را در اولویت کاری خود قرار دهند. وی گفت : تسهیلات هدفمند باید تولید و اشتغال را در پی داشته و به افزایش تورم در جامعه دامن نزند .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا