بانکبانک و بیمه

پرداخت ۱۵۰میلیارد ریال تسهیلات به شرکت تعاونی آب معدنی زرنوش چشمه ناز ونک سمیرم

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان از پرداخت ۱۵۰میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به شرکت تعاونی آب معدنی زرنوش چشمه ناز ونک سمیرم در آبان ماه سال جاری جهت توسعه فعالیت های شرکت خبر داد.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در سفر به شهرستان سمیرم از واحدهای مختلف شرکت تعاونی آب معدنی زرنوش چشمه ناز ونک سمیرم بازدید کرد و در نشست با مدیر عامل شرکت گفت : در آبان ماه سال جاری ۱۵۰میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در راستای توسعه شرکت تعاونی آب معدنی زرنوش چشمه ناز ونک سمیرم پرداخت شد و در راستای افزایش ظرفیت های تولید و تقویت توان بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی به خصوص در روستاها و مناطق کمتر برخوردار همواره مورد حمایت بانک توسعه تعاون بوده است تا زمینه خودکفایی، اشتغالزایی، افزایش تولید داخلی را فراهم کند.

همچنین بخوانید

وی اعلام کرد:هدف از بازدید طرح‌های اقتصادی آشنایی بهتر و بیشتر از طرح‌های اقتصادی در مناطق مختلف استان از نزدیک و بررسی نحوه کمک و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات اعتباری با رویکرد اثربخشی بانک در امر رونق تولید و ایجاد و حفظ اشتغال در قالب ایجادی، توسعه‌ای و تأمین سرمایه در گردش برای طرح‌های اقتصادی کوچک و متوسط بوده است و دراین‌باره تأکید کرد: بازدید میدانی و حضور در مناطق مختلف اقتصادی و گفت‌ وگو با فعالان اقتصادی فرایند تصمیم‌گیری و خدمات‌رسانی را موثرتر خواهد کرد.

شرکت تعاونی زرنوش آب معدنی چشمه ناز سمیرم چشمه ناز ونک یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور به شمار می‌آید که در فاصله ۳۶ کیلومتری مرکز شهرستان سمیرم و حدود ۶ کیلومتری شهر ونک قرار دارد. این چشمه زیبا در میان رشته کوهی به ارتفاع ۲۰۰۰ متر جریان داشته و آبی شیرین و گوارا در بستر رودخانه پر آب ونک جاری ساخته است. چشمه ناز ونک یکی از پرآب‌ترین چشمه‌های موجود در استان اصفهان است که به عنوان یکی از برترین آب‌های معدنی کشور به لحاظ خلوص و ارزش غذایی املاح آن شناسایی شده است.

شرکت تعاونی تولیدی زرنوش آب ونک سمیرم با هدف اشتغال زایی و توزیع این مایع حیات طبیعی و ارزشمند به مردم کشورمان، در زمینی به مساحت ۳ هکتار با زیر بنای یک هکتار در سال ۱۳۸۵ پایه گذاری شد.

محمدعلی محترم ضمن اعلام رضایت از فعالیت این مجموعه در روستا و در دل کوه های زاگرس و در راستای هدفمندی منابع و تخصیص بهینه در چارچوب رعایت ضوابط و مقررات قانونی مراتب حمایت و همراهی با افزایش تولید و اشتغالزایی را مورد تاکید قرار داد و شرکت هم بر توسعه همکاری و تعامل با افتتاح حساب ، تمرکز منابع و افتتاح حساب پرسنل شاغل در این مجموعه را داد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا