ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

پایداری ارتباطات مخابراتی در ۷ شهر خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از پایداری ارتباطات مخابراتی و توسعه شبکه‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا در ۷ شهرستان استان خبر داد.

رحیم فلاح زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با نصب و راه‌اندازی سیستم‌های تغذیه نیرو و جایگزین کردن تجهیزات جدید با ظرفیت ۶۰۰ آمپری در مراکز تلفن کم ظرفیت ۷ شهرستان استان، ارتباطات مخابراتی پایدار شد و شبکه‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا در این شهرستان‌ها توسعه یافت.

وی افزود: این طرح در ۷ شهرستان قلعه لور اندیمشک، جنت مکان گتوند، شلمچه خرمشهر، عبدالخان شوش، دارخوین شادگان، مایکروویو ماهشهر و عین ۲ اهواز اجرایی شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه با نصب دستگاه‌های جدید راک یک طرفه کننده، سیستم‌های تغذیه نیروی مراکز تلفن کم ظرفیت مخابرات منطقه خوزستان بهسازی و نوسازی شدند، گفت: با توجه به توسعه زیرساخت و فراهم بودن افزایش ظرفیت ارتباطات مخابراتی در مراکز تلفن کم ظرفیت در سطح شهرها و روستاهای استان، بر حسب نیاز سیستم‌های راک یکسوکننده تغذیه نیروی جدید با هدف توسعه و پایداری ارتباطات مخابراتی نصب و راه‌اندازی شده است.

فلاح زاده ادامه داد: توسعه متوازن خدمات مخابراتی و ارتباطی در مناطق کم برخوردار و جلب رضایت مشترکان در ارائه خدمات مطلوب و پایدار، توسعه و بهینه‌سازی شبکه تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقای فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت فناوری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را می‌توان از اهداف نصب این تجهیزات بیان کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، راک یکسوکننده تغذیه نیرو تجهیزاتی است که ماژول‌های شارژ در آن نصب می‌شود و برق شهری ac را به برق مورد نیاز سیستم‌های مخابراتی DC ۴۸ آمپری تبدیل می‌کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا