بانکبانک و بیمه

شعبه آشخانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جابه‌جا شد

به منظور فراهم آوردن شرایطی مناسب برای مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ارائه خدمت مناسب‌تر و با هدف رضایت‌مندی مشتریان، شعبه آشخانه این بانک در استان خراسان شمالی به مکان جدیدی منتقل شد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمت مناسب، شعبه آشخانه در استان خراسان شمالی بهینه‌سازی و به مکان جدید خود منتقل شد.
این شعبه با حضور «علی خیاطی» مدیر شعب این استان و جمعی از مشتریان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. شعبه آشخانه با دارا بودن فضا و امکاناتی مناسب، در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان مانه و سملقان و شهرهای اطراف است.
مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات بانکی خود به آدرس آشخانه- بلوار شهید بهشتی- قبل از سه‌راهی نواب صفوی مراجعه یا با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۹۲۶۷۸۸ تماس حاصل کنند.
گفتنی است شعبه آشخانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۰۶۴ میلیارد ریال منابع دارد و تا کنون ۴۱۰۰ فقره وام به ارزش ۱۷۵۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین این شعبه ۱۵۰ فقره وام ازدواج به ارزش بیش از ۱۴۸ میلیارد ریال و ۱۲۷ فقره وام به مددجویان کمیته امداد به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا