بانکبانک و بیمه

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان بوشهر به ۴۳۳۵ میلیارد ریال رسید

سرپرست بانک توسعه تعاون استان بوشهر از پرداخت بیش از ۴۳۳۵ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف اقتصادی بوشهر در سال جاری خبر داد.

سید علمدار شایان ،سرپرست بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر با بیان مطلب فوق افزود: در بخش صنعت و معدن ۲۹۱ میلیارد ریال ، در بخش خدمات و بازرگانی ۲۳۲۰ میلیارد ریال،در بخش کشاورزی ۸۰۵ میلیارد ریال ،در بخش مسکن ۲۸۰ میلیارد ریال و همچنین ۶۳۹ میلیارد ریال نیز تسهیلات خرد از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذر ماه تسهیلات به تعاونگران ،فعالان اقتصادی و عموم دراین استان پرداخت شده است.

سرپرست مدیریت شعب استان بوشهر با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون بعنوان بانک تخصصی و توسعه‌ ای حامی تعاونی‌ها بخصوص تعاونی‌های دانش‌بنیان است،بیان کرد: یکی از اولویت‌های این بانک در سال جاری حمایت جدی از اینگونه تعاونی‌‌ها می باشد .

شایان افزود: بیشترین تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در ۹ ماه ابتدایی سال جاری به بخش بازرگانی و خدمات بوده است که نشان از اهمیت این بخش اقتصادی در استان بوشهر دارد.

وی بیان کرد: با توجه به تکالیفی که دولت در سال ۱۴۰۱ بر عهده این بانک دولتی گذاشته است همچون سنوات گذشته تسهیلات تکلیفی را نیز پرداخت می کند که شامل تسهیلات کمیته امداد ، بهزیستی ،قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری و تسهیلات ودیعه مسکن فرزندآوری می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا