امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

رییس شورای هماهنگی منطقه ۲ اراضی کشاورزی استان تهران منصوب شد

تهران- مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران طی حکمی«علیرضا زواره ای» را به عنوان رییس شورای هماهنگی منطقه ۲ امور اراضی کشاورزی استان تهران منصوب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در مراسمی با حکم «رضا دوستی ایرانی»، مدیر امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان تهران و با توجه انتخابات به عمل آمده در سطح ادارات امور اراضی شهرستان های تابعه، «علیرضا زواره ای» را به عنوان رییس شورای هماهنگی منطقه ۲ امور اراضی کشاورزی استان تهران که شامل ۸ شهرستان قرچک، رباط کریم، ملارد، ورامین، شهریار، اسلامشهر، بهارستان و پیشوا است منصوب کرد.

«علیرضا زواره ای» پیش از این در سمت سرپرست اداره امور اراضی شهرستان قرچک در حال خدمت بوده است.

همچنین بخوانید

در این حکم به منظور ارتقای کیفی و تخصصی همکاران شاغل در ادارات امور اراضی۸  شهرستان و انجام امور مطروحه که شامل؛  جمع بندی و ارائه مشکلات و موانع اجرایی شهرستان های منطقه، ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی در جهت مرتفع نمودن مشکلات مطروحه، برگزاری ماهانه جلسات شورای هماهنگی امور اراضی منطقه ای و تهیه صورت جلسات و ارائه گزارش از نحوه اجرای مصوبات آن به مدیریت امور اراضی، تاکید شده است.

گفتنی است که در بندهای دیگر به برگزاری کارگاه های آموزشی منطقه ای با توجه به نیازهای آموزشی شهرستان ها، برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولان سیاسی، اجرایی و … به منظور اجرای سیاست ها و برنامه های سازمان امور اراضی کشور نیز تاکیداتی صورت پذیرفته است.
 

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا