بانکبانک و بیمه

پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون سمنان

کمیته راهبردی شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان به منظور بررسی کارنامه عملکردی شعب در ۹ ماه ابتدایی سال جاری و پیش بینی اقدامات روزهای باقی مانده از سال در محل ساختمان مدیریت شعب استان برگزار شد.

علیرضا اکبری ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از پشتکار و همراهی روسای شعب و کلیه پرسنل زیرمجموعه که باعث انتخاب مدیریت شعب استان به عنوان مدیریت شعب برتر برای چهارمین بار،تشکر وقدردانی کرد.

مدیر شعب استان بیان کرد: افزایش مبلغ تسهیلات پرداختی در پایان دی ماه، به نسبت کل تسهیلات پرداختی در پایان سال ۱۴۰۰، نشان از ماندگاری و وفاداری بانک توسعه تعاون و مشتریان و جامعه هدف در کنار یکدیگر بوده و برنامه ریزی برای جذب منابع و کاهش مطالبات در روزهای پایانی سال را مورد تاکید قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت اجتماعی بانک توسعه تعاون در جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک، وام های قرض الحسنه شامل مشاغل خانگی و خوداشتغالی و همچنین دستگاهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید انقلاب اسلامی، به مبلغ ۴۹۹ میلیارد ریال و در قالب ۵۸۰ فقره پرداخت شده است. همچنین پرداخت مبلغ ۵۵ میلیارد ریال وام فرزند آوری به تعداد ۱۵۴ فقره و وام ازدواج جوانان به مبلغ ۱۹۳ میلیارد ریال و به تعداد ۱۵۴ فقره نیز از توفیقات بانک توسعه تعاون استان سمنان در جهت تسهیل ازدواج جوانان و حمایت از فرزند آوری بوده است.

وی افزود: تا پایان دی ماه سال جاری توسط شعب بانک توسعه تعاون استان سمنان از محل منابع داخلی و بند الف تبصره ۱۸ و سایر منابع در جهت حمایت از بخش تولید به مبلغ ۹.۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

علیرضا اکبری عنوان کرد بانک توسعه تعاون برای نخستین بار برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز ۸ واحد تولیدی و بازرگانی، اقدام به تامین مالی از محل بازار سرمایه به مبلغ ۱۸۰۰میلیارد ریال کرده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا