انرژی

اثرگذاری مثبت جهاددانشگاهی در ارتقای فناوری و به‌روز کردن صنعت خوزستان

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: جهاد دانشگاهی خوزستان اثرات مثبتی در بحث ارتقاء فناوری، به روز کردن و شکوفایی صنعت در خوزستان داشته است.

عبدالله عذاری اهوازی امروز، ۱۹ بهمن ماه در حاشیه امضای تفاهم نامه شرکت نفت و گاز اروندان و جهاد دانشگاهی خوزستان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی خوزستان از دیرباز اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی را در بحث‌های خودکفایی برای صنایع کشور انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی افزود: خوشبختانه این اقدامات جهاد دانشگاهی خوزستان اثرات مثبتی در بحث ارتقاء فناوری، به روز کردن و شکوفایی صنعت در خوزستان داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: جهاد دانشگاهی یک مجموعه بسیار توانمند و پرتلاش است و تفاهم منعقد شده برای استفاده از خدمات جهاد دانشگاهی در بحث فناوری است.

اثرگذاری مثبت جهاددانشگاهی در ارتقاء فناوری و به‌روز کردن صنعت خوزستان

آمادگی جهاد دانشگاهی برای همکاری در بومی‌سازی تجهیزات و قطعات

در ادامه این نشست رحیم امیری، سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی خوزستان آمادگی کامل دارد در حوزه‌های شیمی، مکانیک و برق و پروژه‌های بین رشته‌ای با اولویت بومی‌سازی تجهیزات و قطعات وارداتی با دیگر شرکت‌های کشور همکاری داشته باشد.

وی افزود: سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان این ریسک را می‌پذیرد تا بخش پژوهشی کار را به عهده بگیرد و در مقابل شرکت‌ها در خرید تضمینی آنچه تولیدشده به ما کمک کنند تا بتوانیم دانش را هدفمند در اختیار صنعت قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا