اقتصاد کلان

شاخص از نیمه کانال ۸۵ هزار واحدی عبور کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۶۹ واحد رشد به پله ۸۵ هزار و ۶۶۰ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۶۳۰ هزار و ۱۸۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون و ۸۸۶ هزار ریال در بیش از ۵۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص آزاد شناور ۵۸ واحد، شاخص بازار اول با ۸۰ واحد و شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۲۲ واحد با رشد و شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۷ واحد ، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۴ واحد رشد همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز بانک ملت، آلومینیوم ایرانیان با روند نزولی و نمادهای داده گستر عصر نوین-های‌وب، سایپا، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، تولید چدن سازان با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با ریزش یک واحدی به پله ۹۲۹ واحدی سر خورد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۵۷ هزار و ۷۵۴ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال در بیش از ۹۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای آتیه داده پرداز و صادرات ریشمک با روند مثبت و نمادهای تولید سهامی ذوب آهن اصفهان، لیزینگ ایران و شرق، آسیا سیر‌ارس، صنایع فولاد آلیاژی یزد با روند منفی و نماد گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بدون تغییر به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا