بورسبورس اوراق

رشد ۲۸۹هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۲۸۹هزار واحد افزایش را طی ۲۲۱روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۲۱۰۲میلیارد و ۷۱۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۳۵۹۶هزار و ۴۷میلیارد ریال در بیش از ۱۰۳میلیون و ۵۳۱هزار و ۷۸۶دفعه طی ۲۲۱روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۵۹میلیارد و ۷۰۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۸۷۶هزار و ۴۳۷میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۲۱روز، با ۲۸۹هزار و ۳۴۳واحد افزایش، معادل ۲۱.۱۶درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۶۵۶هزار و ۵۹۳واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۵۴هزار و ۹۳۴واحد افزایش، معادل ۴۴.۴۹درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۵۰۳هزار و ۲۰۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۲۰۱هزار و ۳۹۴واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۲۶۵هزار و ۵۰۴واحد و شاخص بازار دوم با ۶۱۴هزار و ۵۲۲واحد رشد به عدد ۳میلیون و ۱۷۳هزار و ۹۵۱واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۸.۹۳درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۲۴.۰۱درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا