بورسبورس اوراق

رشد ۴۵۴هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۵۴هزار واحد افزایش را طی ۲۲۶روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۲۲۰۱میلیارد و ۴۳۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۴۲۵۴هزار و ۹۱۶میلیارد ریال در بیش از ۱۰۷میلیون و ۴۳۳هزار و ۲۷۹دفعه طی ۲۲۶روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۷۰میلیارد و ۶۹۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۰۷۱هزار و ۸۶۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۲۶روز، با ۴۵۴هزار و ۵۲۱واحد افزایش، معادل ۳۳.۲۴درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۸۲۱هزار و ۷۷۱واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۸۹هزار و ۶۰۴واحد افزایش، معادل ۵۴.۴۴درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۵۳۷هزار و ۸۷۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۳۳۲هزار و ۵۷۰واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۳۹۶هزار و ۶۸۱واحد و شاخص بازار دوم با ۹۱۵هزار و ۶۷۶واحد رشد به عدد ۳میلیون و ۴۷۵هزار و ۱۰۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳۱.۲۵درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳۵.۷۸درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا