امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

۱۱۰۰ تُن سیب و پرتقال شب عید اصفهان تامین شد/ توزیع از ۲۵ اسفند

اصفهان- مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: یک هزار و ۱۰۰ تُن میوه شب عید تامین شده و از پنجشنبه ۲۵ اسفندماه با ۱۰ درصد زیر قیمت روز بازار در سطح استان اصفهان عرضه می‌شود.

محسن حاج عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان اصفهان بیشترین سهمیه میوه شب عید را داشته که به طور کامل تأمین شده است، اظهار داشت: ۷۰۰ تُن پرتقال تامسون شمال و ۴۰۰ تُن سیب سمیرم با هدف تنظیم بازار برای استان اصفهان در آستانه عید نوروز تأمین شده است.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: عرضه میوه شب عید از صبح پنجشنبه ۲۵ اسفند توسط ۱۴۵ مرکز در سطح استان آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: میوه شب عید در سطح شهر اصفهان در فروشگاه‌های کوثر، فروشگاه‌های تعاونی مصرف برخی اداره‌ها و اصناف و در در شهرستان‌ها در شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاون روستایی در شهرستان توزیع خواهد شد.‌

حاج عابدی افزود: میوه شب عید مقرر شده ۱۰ درصد کمتر از قیمت روز خرده فروشی‌ها عرضه شود که با پیگیری‌ها و تمهیداتی که شده قیمت برای مصرف کننده با بیش از ۱۰ درصد تخفیف و کمتر از قیمت روز خرده فروشی‌ها خواهد بود.‌

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی قیمت نهایی میوه شب اعلام خواهد شد، اضافه کرد: امید است بتوانیم میوه مورد نیاز مردم را در قالب تنظیم بازار و با کیفیت مطلوب در ایام نوروز پیش رو تأمین کنیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا