کسب و کارگردشگری

وکیل مهاجرت به کانادا برای متقاضی چه اقداماتی می‌کند؟

کانادا یکی از جذاب‌ترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان به‌حساب می‌آید. مزیت‌های مختلفی مانند؛ فرصت‌های شغلی بیشتر، درآمد بالا، دانشگاه‌های معتبر، اقتصاد پیشرفته، بهترین امکانات رفاهی، پاسپورت معتبر و… از جمله دلایلی هستند که افراد را وادار به اخذ ویزای کانادا می‌کند.

اداره مهاجرت کانادا راه‌های مختلفی را در مقابل متقاضیان قرار داده تا بر اساس وضعیت خود یکی از آنها را برای مهاجرت به این کشور انتخاب کنند. اما بهتر است بدانید که هرکدام از این راه‌ها، مراحل و شرایط مختلفی دارند که همین امر فرایند مهاجرت را دشوار کرده است.

 

همچنین بخوانید

بهترین راه برای تکمیل فرایند مهاجرت و اخذ ویزای کانادا، استخدام وکیل مهاجرتی است. دانش و آگاهی وکیل مهاجرت به کانادا در کنار خدمات بسیار ارزنده‌ای که به متقاضی ارائه می‌کند؛ باعث تسهیل امر مهاجرت می‌شود. در ادامه این مطلب، خدمات وکیل مهاجرت به کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بیشتر از پیش با ضرورت استخدام آن آشنا شوید.

ضرورت استخدام وکیل برای مهاجرت به کانادا

کشور کانادا برای هرکدام از روش‌های مهاجرتی، قوانین و شرایط خاصی را در نظر گرفته است که هرساله آنها را آپدیت می‌کند. برای اینکه افراد بتوانند به بهترین شکل ممکن پروسه مهاجرت به کانادا را به سرانجام برسانند؛ باید تمام مراحل تعیین شده از سوی اداره مهاجرت کانادا را انجام داده و به تمام قوانین تسلط کامل داشته باشند.

 

انجام تمامی این مراحل و مواجهه با چالش‌های مختلف آن، برای متقاضیان بسیار سخت و زمان‌بر است. در بسیاری از مواقع این افراد قادر به اتمام مراحل اخذ ویزا نیستند و در نهایت مراجعه به وکیل مهاجرت به کانادا را در دستور کار قرار می‌دهند.

 

وکلای مهاجرتی به طور کامل قوانین تعیین شده از سوی دولت کانادا را می‌دانند و به دلیل دانش و تجربه بالایی که در زمینه مهاجرت به کانادا دارند؛ در کمترین زمان ممکن تمام کارهای اخذ ویزا را انجام خواهند داد.

 

مهم‌ترین اقدامات وکیل مهاجرت به کانادا برای متقاضیان

یکی از مزایای بسیار عالی داشتن وکیل مهاجرت به کانادا این است که خدمات‌رسانی آنها فقط به اخذ ویزای کانادا و انجام مراحل آن منتهی نمی‌شود. این افراد از زمان مراجعه تا زمان اسکان در کانادا و اخذ اقامت دائم در کنار متقاضیان خواهند بود. در ادامه مهم‌ترین اقدامات وکیل مهاجرت به کانادا معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی بهترین راه مهاجرت

همان‌طور که گفتیم؛ اداره مهاجرت کانادا، راه‌های مختلفی را برای مهاجرت در مقابل افراد قرار داده است. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرحله مهاجرت به کانادا، انتخاب روش مهاجرت بر اساس شرایط و وضعیت خود است. انتخاب روش مهاجرتی باید بسیار اصولی و بر پایه اطلاعات به‌روز انجام شود.

 

وکیل مهاجرت به کانادا اطلاعات کاملی درباره قوانین و شرایط مهاجرتی دارد. به همین دلیل توانایی بررسی شرایط متقاضی و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش را خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که وکیل مهاجرت به کانادا، مسیر اخذ ویزا و نحوه مهاجرت را به طور کامل برای متقاضیان شرح خواهد داد.

 

جلوگیری از ریجکت ویزا

یکی از عواملی که باعث ریجکت ویزا شده و مدت‌زمان اخذ آن را به تأخیر می‌اندازد؛ وجود نقص در پرونده مهاجرتی است. هنگامی که پرونده مهاجرتی به سفارت فرستاده می‌شود؛ باید تمامی مدارک تعیین شده از طرف دولت کانادا در داخل آن وجود داشته باشند. در صورت عدم وجود یکی از مدارک، پرونده ناقص شده و سفارت درخواست اخذ ویزا را ریجکت می‌کند.

 

یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات وکیل مهاجرت به کانادا، بررسی کامل پرونده و اطلاع نواقص آن به متقاضی است. هنگامی که نواقص پرونده به طور کامل برطرف شد؛ پرونده متقاضی با کمترین ریسک به سفارت فرستاده می‌شود.

 

 

کمک به متقاضی برای تکمیل پرونده

برای اینکه پرونده مهاجرت به کانادا تکمیل شود؛ متقاضی باید یک‌سری از کارهای مهم از جمله گرفتن مدرک زبان انگلیسی، ارائه رزومه قوی، ترجمه و معادل‌سازی مدارک را انجام دهند. بسیاری از افراد رزومه قوی نداشته و اصلاً نمی‌دانند که چگونه باید این کارها را انجام داد.

وکیل مهاجرت به کانادا در تقویت رزومه به متقاضیان کمک می‌کنند و برای سایر فعالیت‌ها، راهنمایی‌های لازم را انجام خواهد داد تا در کمترین زمان ممکن پرونده مهاجرت کامل شود.

 

حل مشکلات و سردرگمی‌های بعد از رسیدن به کانادا

معمولاً متقاضیان مهاجرت به کانادا بعد از رسیدن به کانادا با مشکلات و سردرگمی‌های مختلفی روبرو می‌شوند. خرید یا اجاره‌خانه، ثبت‌نام در مدارس و دانشگاه‌ها، اجاره ماشین، پیداکردن کار و… از جمله این مشکلات و سردرگمی‌ها هستند.

همان‌طور که گفتیم؛ خدمات ارائه شده از سوی وکلای مهاجرتی، تنها به داخل ایران منتهی نمی‌شود. این افراد حتی در هنگام رسیدن به کانادا و زندگی در این کشور، همراه متقاضیان خواهند بود و مشکلات و سردرگمی‌ها را برطرف خواهند کرد.

گرفتن اقامت دائم و شهروندی کانادا

گرفتن بلیت هتل و هواپیما در کنار خدماتی مانند هماهنگی وقت مصاحبه، کارهای ابتدایی و رایجی است که وکیل مهاجرت به کانادا قادر به انجام آن است. این فرد باتوجه‌به تعهدی که به متقاضی می‌دهد؛ تمام کارهای لازم برای گرفتن اقامت دائم و شهروندی کانادا را انجام خواهد داد.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را از کجا استخدام کنیم؟

با افزایش روند مهاجرت افراد به کانادا، وکلای زیادی در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. همین امر باعث شده که متقاضیان با این سؤال مواجه شوند که بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را از کجا استخدام کنیم؟ در جواب این دسته از افراد باید گفت که برای استخدام وکیل حرفه‌ای و باتجربه، باید به موسسه‌های مهاجرتی معتبر مراجعه کرد.

یکی از این موسسه‌های معتبر و باسابقه، مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا نام دارد. وکلایی که در این مؤسسه فعالیت می‌کنند؛ دارای تأییدیه از سازمان CICC بوده و اکثر پرونده‌های مهاجرتی خود را با موفقیت به سرانجام رسانده‌اند. همچنین لازم به ذکر است که وکلای مهاجرتی پارسی کانادا، در تمام مراحل مهاجرت و حتی بعد از آن در کنار متقاضی خواهند بود. پس اگر قصد استخدام بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را دارید؛ به مؤسسه پارسی کانادا مراجعه کنید.

استخدام وکیل مهاجرت به کانادا باعث می‌شود که افراد بهتر و راحت‌تر فرایند مهاجرت را طی کنند. در این مطلب اقداماتی که وکیل مهاجرتی برای متقاضیان انجام می‌دهد را معرفی کردیم تا بیشتر از پیش با تأثیرگذاری آن در امر مهاجرت آشنا شوید.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا