اقتصاد کلان

چهره‌ها و نهادهای برتر سرمایه‌گذاری تقدیر می‌شوند

در رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری از چهره‌ها و نهادهای سرمایه‌گذاری تقدیر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سجاد عباسی، دبیر رویداد اینوتکس امروز در نشست خبری اولین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) با اشاره به برگزاری رویداد فینوتکس همزمان با رویداد اینوتکس، گفت: رویداد اینوتکس طی برگزاری ۱۱ دوره دارای سه هدف توسعه شبکه‌سازی در زیست بوم نوآوری، ایجاد ارتباطات B2B و توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری بوده است.

همچنین بخوانید

وی برگزاری رویداد کافه سرمایه در حاشیه رویداد اینوتکس و با هدف ایجاد ارتباط میان سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران را از برنامه‌های جنبی اینوتکس ذکر کرد و ادامه داد: اولین رویداد فینوتکس از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در دو بخش امسال در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

سجادی، بخش اول را بخش نمایشگاهی دانست و اظهار کرد: در این بخش میزبان نهادهای سرمایه‌گذار چون بانک‌ها، شرکت‌های خطرپذیر و صنعت بیمه و بازار سرمایه هستیم و متقاضیان برای شرکت در بخش نمایشگاهی این رویداد تا انتهای فرودین ماه فرصت دارند.

به گفته وی بخش دوم بخش رویدادی است.

دبیر رویداد اینوتکس با اشاره به ادامه داشتن ثبت نام متقاضیان در کافه سرمایه، یادآور شد: تیم‌های استارتارپی و شرکت‌ها در این ثبت‌نام سرمایه مورد نیاز خود را اعلام خواهند کرد و ارزیابان ما با راستی‌آزمایی زمینه برگزاری نشست‌ها با سرمایه‌گذاران را برای استارت آپ‌ها فراهم خواهند کرد.

سجادی از برگزاری جشنواره تقدیر از برترین نهادهای سرمایه‌گذار خبر داد و گفت: در حاشیه این رویداد از نهادهای برتر و چهره‌های برتر تقدیر به عمل می‌آید.

سجادی با اشاره به بخش ارائه مشاوره، افزود: در این بخش مشاوره‌هایی به شرکت‌ها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اثرگذاری این رویداد، گفت: در سال گذشته در بخش سرمایه‌گذاری جمعی دو طرح یا سرمایه‌گذاری چهار میلیارد تومانی معرفی شد که در سه روز اول تامین شد، ضمن آنکه در سال گذشته در مدت چهار روز نمایشگاه ۴۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا