انرژی

آمادگی برای مقابله با سیلابی شدن رودخانه کارون در اهواز

مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب خوزستان از آمادگی برای هر گونه بحران در شبکه فاضلاب اهواز با وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت آمادگی شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای مقابله با بحران سیلابی شدن رودخانه اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود رودخانه به شبکه و جلوگیری از پسزدگی فاضلاب اندیشیده شده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: از یک ماه گذشته اقدامات لازم برای آماده سازی نقاط بحرانی، جلوگیری از ورود رودخانه به شبکه فاضلاب و جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در اهواز با انجام تمهیداتی از جمله نصب دریچه ها و ایستگاه های پمپاژ و بای پس انجام شده است و جای نگرانی در این زمینه نیست.

کرمی نژاد ادامه داد: آمادگی لازم برای هر گونه بحران در شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شبکه فاضلاب اهواز برای وقوع سیلاب احتمالی اخیر در دستور کار است و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به بحران سال ۹۸ شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای مقابله با سیل آمادگی لازم را دارد و تکرار نشدن وقایع سال ۹۸ در اهواز در دستور کار است.

کرمی نژاد با بیان اینکه در این زمینه تاکنون جلسات متعددی با حضور استاندار خوزستان برگزار شده است، گفت: ما در حال آماده سازی و انجام تمهیدات لازم برای بروز هر گونه بحران سیلابی شدن رودخانه و جلوگیری از ورود آب به شبکه فاضلاب هستیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد: ما باید در حالت آماده باش قرار داشته باشیم و لحظه به لحظه وضعیت رودخانه را رصد خواهیم کرد تا مشکلی در اهواز به وجود نیاید.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا