بانکبانک و بیمه

پرداخت بیش از ۱۰۲۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی

بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۲۸ میلیارد ریال انواع تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان استان خراسان جنوبی پرداخت کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون خراسان جنوبی، ملائی مدیر شعب استان در گزارش تسهیلات تکلیفی بانک، میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی برای ۱۳۹۷ پرونده اعتباری سال گذشته را بیش از ۱۰۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از آنجایی که اشتغال خانگی یکی از شیوه‌های مؤثر اشتغالزایی به شمار می‌رود و با کمترین سرمایه و هزینه و بیشترین بهره وری و ارزش افزوده را در پی دارد، بانک توسعه تعاون نیز با مشارکت در این طرح توانسته است با پرداخت ۲۷۶ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه، زمینه اشتغالزایی برای ۱۰۰۶ نفر در استان خراسان جنوبی را فراهم آورد.

وی در بررسی آمار عملکرد استان در حوزه تسهیلات نهادهای حمایتی نیز افزود: در حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال برای مددجویان نهادهای حمایتی استان، در یک سال گذشته ۳۴۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال ۳۹۲ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی پرداخت شده است.

مدیر شعب استان خراسان جنوبی همچنین میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک توسعه تعاون به متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری این استان را طی سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۳۵ میلیارد ریال بیان کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا