امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

طرح «فجر تا فطر» تکمیل و تداوم می‌یابد

سرپرست وزارت جهادکشاورزی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر، بر رفع ایرادها و تکامل این طرح و تداوم اجرای آن در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدمحمد آقامیری در نشست ارزیابی طرح فجر تا فطر که با حضور مدیران عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مسئولان و عوامل این طرح برگزار شد، روند اجرای طرح را مورد بررسی قرار داد.

همچنین بخوانید

وی از اقدامات انجام شده در اجرای طرح فجر تا فطر قدردانی و بر رفع ایرادها، تکامل و تداوم اجرای آن در سال پیش رو تاکید کرد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز امسال گفت: در طرح فجر تا فطر با اعمال تخفیف ۱۰ الی ۲۵ درصدی بر ۳۳ قلم کالای کشاورزی، قدم مؤثری در زمینه شعار امسال یعنی مهار تورم و ارزان‌سازی اقلام خوراکی برداشته شد.

آقامیری بر تداوم اجرای طرح فجر تا فطر تاکید کرد و افزود: بنا داریم با رفع ایرادات، طرح قبلی را به شکل تکامل یافته در سال جدید اجرایی کنیم، از این رو در تلاشیم با توسعه عوامل عرضه در سراسر کشور و افزایش تولید به همراه مدیریت هوشمند در بازار رسانی، غذای ارزان به دست مردم برسد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا