انرژی

نیاز به همراهی مردم برای گذر از پیک تابستان امسال

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه مردم سال گذشته صرفه جویی قابل قبولی در مصرف برق داشتند، گفت: برای گذر از تابستان، امسال مشابه سال گذشته به همکاری و همراهی مردم نیاز داریم.

مریم کارگر نجفی در مراسم آغاز به کار میز خدمت وزارت نیرو که امروز، ۶ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در میز خدمت مردمی وزارت نیرو به شکلی کاملا منجسم، همه شرکت‌های این وزارتخانه در حوزه‌های آب و برق، فاضلاب، برق منطقه‌ای و… حاضر هستند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی افزود: در این میز خدمت اهدافی از جمله حل مشکلات مردم و گره‌گشایی مسایل در حوزه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه دنبال می‌شود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزیر نیرو گفت: این میز برای اطلاع مسئولان مرکز از مشکلات است و به اصلاح دستورات، بخشنامه‌ها و فرآیندها کمک می‌کند.

کارگرنجفی عنوان کرد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم عملکرد وزارت نیرو در حوزه آب و برق بوده است و خوشبختانه با همکاری که میان دو بخش آب و برق انجام شد، سال گذشته که سال بسیار سختی بود را با مدیریت بسیار خوب و با کمترین تنش در حوزه آب و برق پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: همراهی مجلس شورای اسلامی، اعضای دولت، بخش صنعت و کشاورزی کشور در اینکه سال گذشته را با کمترین تنش پشت سر گذاشتیم بسیار موثر بود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزیر نیرو گفت: امسال برنامه‌های بسیار خوبی برای گذر از تابستان در نظر گرفته شده است و با تعمیرات به موقع نیروگاه‌ها از ابتدای پیک همه این نیروگاه‌ها وارد مدار خواهند شد و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مردم سال گذشته صرفه‌جویی قابل قبولی در مصرف برق داشتند، تصریح کرد: در تابستان امسال مشابه سال گذشته به همکاری و همراهی مردم نیاز داریم تا بتوانیم سال خوبی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا