صنعت، معدن، تجارت

۴۲ کارخانه راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشتند

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در سال گذشته ۴۲ واحد صنعتی راکد استان با کمک‌های دستگاه قضایی و رفع مشکلات، به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولیدی به مناسبت روز کارگر در شهرک صنعتی سمنان، ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای رونق تولید، تاکید کرد: همراهی دستگاه قضائی با ستاد رفع موانع و همچنین ایجاد کارگروه رفع موانع قضائی در زمره اقدامات صورت گرفته در استان است.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۲ واحد صنعتی راکد استان با کمک‌های دستگاه قضائی و رفع مشکلات، به چرخه تولید بازگشت، افزود: در سال جاری نیز روند حمایت و رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی استان پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان درباره نقش آفرینی دستگاه قضائی استان در زمینه تثبیت اشتغال واحدهای مشکل دار، بیان کرد: در سال گذشته به حمایت‌های دستگاه قضائی شش هزار و ۵۶۵ نفر در واحدهای تولید و صنعتی استان و همچنین دانش بنیان‌ها، مشغول به کار شدند.

عبدالهی با بیان اینکه برای زندانیان در درون زندان‌های استان آموزش‌های مهارتی گذاشته می‌شود تا بتوانند بعد از بیرون از زندان، کار کنند، گفت: در سال گذشته میزان اشتغال زندانیان استان سمنان نسبت به سال قبل از آن یعنی ۱۴۰۰ بالغ بر هفت درصد رشد داشته است.

وی همچنین درباره تلاش دادگستری استان سمنان در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی دستگاه قضائی با دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری نیز نکاتی را بیان کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا