اقتصاد کلان

شاخص ۱۳۳ واحد اُفت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۳۳ واحد ریزش به پله ۸۶ هزار و ۳۴۶ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۳۳۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۶۶۲ هزار ریال در بیش از ۱۴۵ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

همچنین بخوانید

بر این اساس شاخص آزاد شناور ۲۰۷ واحد، شاخص بازار اول با ۱۵۵ واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۴۳ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۵۷ واحد ، شاخص کل (هم‌وزن) ۷۶ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۲۵ واحد کاهش همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز داده گستر عصر نوین-های‌وب، فولاد کاوه جنوب کیش با روند صعودی و نمادهای ایران خودرو، بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از ۲ واحدی به پله ۹۴۶ واحد رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۹۰۱ هزار و ۹۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون و ۵۲ هزار ریال در بیش از ۷۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، تولید و صادرات ریشمک، سهامی ذوب آهن اصفهان، شیر پگاه آذربایجان شرقی، لیزینگ ایران و شرق، آسیا سیر‌ارس با روند منفی و نماد آتیه داده پرداز با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا