انرژی

زیرساخت برق باعث رونق صنعت در کشور می‌شود

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: زیرساخت برق باعث رونق صنعت در کشور می‌شود.

مسلم مرادی امروز ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مراسم کلنگ‌زنی نیروگاه تولید برق شهرستان بروجرد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم مشکلات و دشمنی‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.

همچنین بخوانید

وی تصریح کرد: طرح ارتقاء معلمان بعد از ۱۳ سال اجرا شده و ۴۲۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشته‌اند و مشکل آب شرب استان‌های مشکل‌دار مانند خوزستان و چهارمحال بختیاری برطرف شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: ماهانه ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل در حال پرداخت بوده که به‌زودی تمام می‌شود و مشکل تأمین واکسن کرونا در این دولت مرتفع شد.

مرادی اضافه کرد: دولت سیزدهم یک دولت چابک بوده و تنبل نیست و کلنگ‌زنی این نیروگاه یکی از خدمات این دولت است که امروز شاهد آن هستیم.

وی بیان کرد: بروجرد دومین شهرستان پرجمعیت لرستان است که ۴۰ درصد صنایع استان در آن قرار دارد و سرمایه‌گذاران زیادی برای سرمایه‌گذاری به این شهر مراجعه می‌کنند.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به اینکه صنعت برق جوابگو نیست، با بهره‌برداری از این نیروگاه مشکل برق صنعت شهرستان حل خواهد شد.

مرادی با بیان اینکه زیرساخت برق باعث رونق صنعت در کشور می‌شود، افزود: امید می‌رود این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا