بانکبانک و بیمه

معاش کارکنان، در تیررس بانک مهر اقتصاد


نشست مشترک روسای دوایر سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد با حضور معاون سرمایه انسانی و مدیران عامل شرکت های طرف قرارداد بانک در مشهد مقدس برگزار شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، رضا عسگری – معاون سرمایه انسانی بانک – در این نشست با تقدیر از تلاش های همکاران، گفت: بی شک برگزاری چنین همایش هایی می تواند زمینه ارائه خدمات اصولی و ایده آل تر را برای همکارانِ سراسر کشور فراهم کند لذا امیدواریم با تبادل اطلاعات و تسهیم تجارب موفق مسیر رو به رشد خود را ادامه دهیم.

عسگری افزایش در آمد همکاران، نحوه ارائه خدمات رفاهی و مطلوب شدن وضعیت معاش کارکنان را از دغدغه های همیشگی معاونت سرمایه انسانی دانست و گفت: در همین راستا با تحقیقات میدانی و مطالعات اصولی شرکت سهامی کارکنان را به صورت رسمی و قانونی به ثبت رساندیم و این شرکت با سهامداران داخلی شامل کارکنان بانک و همکاران شرکتی شرکت از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که خوشبختانه تا امروز عملکرد قابل قبولی داشته و امید است با تداوم این روند آینده روشن تری پیش روی مجموعه باشد.
عسگری با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مرحله نخست آغاز به کار شرکت آتیه سازان مهر اقتصاد، ابراز داشت: در شش ماهه اول سال بیشتر فعالیت این شرکت صرف ساماندهی پرسنل شد چرا که هیات مدیره بر این باور بود تا قبل از ساماندهی در فعالیت های اقتصادی ورود نکنیم که خوشبختانه در حال حاضر فرآیند ساماندهی به اتمام رسیده و از این پس می توانیم در پروژه های جدید نیز حضور داشته باشیم.
گفتنی است، در ادامه این همایش مدیران عامل شرکت های توسعه اعتماد مهر، آتیه سازان مهر اقتصاد و شرکت آتیه اندیشه مهر در خصوص فعالیت های خود گزارش هایی را ارائه کردند.
همچنین در حاشیه این همایش، سه کارگروه تخصصی با عنوان منابع انسانی، آموزش و رفاه تشکیل شد که شرکت کنندگان با عضویت در این کار گروه ها با مرورِ تجارب و آخرین روش های استاندارد در این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا