امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

ثبت رکورد بزرگترین «ساندویچ ماهی» ایران در اهواز

اهواز- مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران گفت: رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز به طول ۶۰ متر و با استفاده از کوبیده ماهی ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عباس مختاری ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با بیان اینکه همزمان در سه استان دیگر جشنواره طبخ آبزیان در حال برگزاری است، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های سازمان شیلات ایران در حوزه افزایش سرانه مصرف آبزیان تاکید بر برگزاری جشنواره غذاهای دریایی، تنوع بخشی محصولات فرآوری شده و آشنایی مردم با شیوه‌های پخت آبزیان به عنوان غذای سلامتی برای عموم شهروندان با مهیا کردن فضای فیزیکی بازار به شمار می‌رود.

همچنین بخوانید

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان شیلات ایران به ثبت رکورد بزرگترین ساندویچ ماهی ایران در اهواز اشاره کرد و افزود: این ساندویچ ۶۰ متری با استفاده از کوبیده ماهی بیگ هد تهیه شده و برای عموم شهروندان سرو می‌شود و امیدواریم این اقدامات ارزشمند در سایر نقاط کشور نیز الگوسازی شود.

مختاری در ادامه یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره‌ها را علاوه بر فرهنگ سازی و ترویج مصرف آبزیان، اطمینان خاطر تولید کنندگان از داشتن یک بازار مطمئن برای محصولات شیلاتی دانست.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا