خودروکسب و کار

اهمیت خرید لنت ترمز تویوتا و میتسوبیشی باکیفیت

ترمز خودرو در هر شرایطی، وظیفه توقف خودرو را دارد تا اتومبیل با خودرو‌های دیگر برخورد نکند. به همین منظور سیستم ترمز خودرو از حیاتی‌ترین بخش‌های اتومبیل محسوب می‌شود. از این رو کیفیت بالای لنت ترمز و عملکرد مطلوب آن با حفظ جان سرنشینان خودرو ارتباط مستقیم دارد. لنت ترمز در واقع نیروی بازدارنده حرکت اتومبیل است و طول عمر آن با کارکرد خودرو و نحوه رانندگی شما ارزیابی می‌گردد. بنابراین می‌بایست در خرید قطعه ی لنت ترمز برای خودروی خود حساسیت بیشتری به خرج دهید و صرفا به دنبال ارزان قیمت و متفرقه نباشید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا اهمیت خرید لنت ترمز تویوتا و میتسوبیشی باکیفیت را برای شما توضیح دهیم. اگر شما هم قصد دارید برای خودروی خود لنت ترمز خریداری کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید لنت ترمز باکیفیت خریداری کنیم؟

لنت ترمز یکی از اجزای مهم در سیستم ترمز محسوب می‌شود که به دلیل حساسیت بالا به یک قطعه‌ی فوق ایمنی با گرید A در استاندارد از آن نام می‌برند. همانطور که گفتیم، پدال ترمز نیروی بازدارنده حرکت اتومبیل می‌باشد و قطعه‌ی لنت ترمز از قطعات مصرفی است و طول عمر آن را بر اساس کارکرد اتومبیل ارزیابی می‌کنند. به مرور زمان با اتمام لنت ترمز، دیسک‌ها درگیر شده و منجر به اصطکاک می‌گردند. این اصطکاک می‌تواند باعث خرابی دیسک شده و خطرات مالی و جانی بسیاری را برای راننده و سرنشینان به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید

به طور کلی لنت ترمز تویوتا و لنت ترمز میتسوبیشی باید ضریب اصطکاک بالایی داشته باشند و با تغییرات دمایی، خاصیت خود را ازدست نداده و همچنین از استحکام لازم در برابر سائیدگی برخوردار باشند تا کاسه ترمز تراش نخورد. شایان ذکر است اگر به دنبال یک لنت نامرغوب و ارزان قیمت برای اتومبیلتان هستید می‌بایست این نکته را همواره در نظر داشته باشید که ممکن است پیامد‌های جبران ناپذیری نظیر ایجاد سایش و آسیب به دیسک ترمز، ترمزگیری سخت و نامطلوب، ایجاد سر و صدای نامتعارف را برای شما به همراه داشته باشد. در نتیجه برای جلوگیری از آسیب به سیستم ترمز و حفظ جان سرنشینان بهتر است لنت ترمزی خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته‌باشد. با خرید لنت ترمز کیفیت، رانندگی ایمنی را در تمام شرایط آب و هوایی تجربه کرده و دیگر نیازی نیست نگران ترمزگیری باشید!

چه لنت ترمزی برای خودروی تویوتا و میتسوبیشی خریداری کنیم؟

به طور کلی همواره بهترین لنت ترمز تویوتا و میتسوبیشی، لنت ترمز اصلی یا جنیون است. اما همانطور که می‌دانید قیمت لنت ترمز میتسوبیشی از نوع اصلی به دلیل ارزش برند و کیفیت بالایی که دارد به مراتب بالاتر می‌باشد. از سوی دیگر باید به این نکته نیز اشاره کرد که نمونه های تقلبی این نوع لنت نیز فراوان است. از این رو دقت کافی را در خرید این نوع لنت داشته باشید. به غیر از لنت ترمز اصلی، لنت ترمز سرامیکی و نیمه فلزی نیز در بازار یافت می‌شود. در ادامه درباره این دو نوع لنت ترمز صحبت می‌کنیم.

لنت ترمز سرامیکی

اگر به هر دلیلی قصد خرید لنت ترمز اصلی را نداشتید می‌توانید از لنت ترمز سرامیکی که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند استفاده نمایید. کیفیت لنت های سرامیکی نیز بسیار بالا بوده و عملکرد فوق العاده ای دارد. از ویژگی های بارز و محبوب این لنت بی‌صدا بودن و بدون گرد و غبار بودن لنت های سرامیکی می باشد. و همواره ترمزگیری نرم و و پرقدرتی را برای صاحبان خودرو فراهم می‌سازد.

لنت ترمز نیمه فلزی

این نوع لنت ترمز نسبت به لنت‌های سرامیکی قیمت مناسب‌تری دارد. همانطور که از نام این لنت پیداست در ترکیبات آن بین ۳۰ تا ۷۰ درصد از ذرات فلزی استفاده شده است که در بازار لوازم یدکی به لنت متالیک یا نیمه‌متالیک نیز شناخته می‌شود. این نوع لنت در عین برخورداری از کیفیت بالا و ترمزگیری خوب، قیمت مناسب دارد که مخاطبان بیشتری را به خود جذب کرده است. همچنین تنوع برند در این دسته از لنت ترمز بیشتر می‌باشد. البته در صورت خرید لنت ترمز نیمه‌فلزی بی‌کیفیت ممکن است با معایبی مانند سر و صدای زیاد و آسیب به دیسک ترمز مواجه شوید. در نتیجه اگر قصد خرید لنت ترمز میتسوبیشی و تویوتا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از برندهای معروف، لنت خودروی خود را خریداری کنید.

نکات مهم در هنگام خرید لنت ترمز تویوتا و میتسوبیشی

زمانی که قصد خرید لنت ترمز برای خودروی خود را دارید می‌بایست همواره چند نکته را مد نظر داشته باشید که در ادامه این بخش به آن خواهیم پرداخت.

  • برای خرید لنت ترمز می‌بایست حتما مدل خودروی خود را در نظر داشته باشید . زیرا لنت ترمز مدل‌های مختلف یک خودرو متفاوت است.
  • بهتر است از یک برند خوب که جنس خوب و باکیفیتی دارد استفاده کنید. زیرا اغلب لنت‌های ارزان و بی‌کیفیت پس از چند روز استفاده سر و صداهای گوش خراش ایجاد می‌کند و بعد از استفاده طولانی مدت به سیستم ترمز آسیب می‌زنند.
  • باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که لنت انتخابی شما باید تحمل دمایی بالایی داشته باشد تا در صورت افزایش بیش از اندازه دما ترمز شما بریده نشود.
  • چنانچه میزان صدای تولید شده برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بهترین انتخاب برای شما لنت سرامیکی است زیرا فاقد هرگونه سر و صدا می‌باشد و فاقد هرگونه گرد و غبار است.

لنت ترمز میتسوبیشی و تویوتا را از کجا خریداری کنیم؟

اگر قصد خرید لنت ترمز میتسوبیشی و لنت ترمز تویوتا را دارید پیشنهاد ما به شما برای یک خرید آنلاین و مطمئن فروشگاه لنت می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات مشاوره رایگان این فروشگاه، لنت ترمز میتسوبیشی و تویوتا با توجه به بودجه مدنظرتان به صورت آنلاین در هر کجای ایران سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا