بیمه

رسیدگی به ۸۸۰۰ پرونده خسارت شخص ثالث و بدنه درایام نوروز

مدیرعامل بیمه ایران از رسیدگی به بیش از ۸۸۰۰ پرونده خسارت شخص ثالث و بدنه اتومبیل درایام نوروز در بیمه ایران خبر داد.

سید عباس حسینی با قدردانی از همکارانی که دراین ایام به بیمه گذاران و زیان دیدگان خدمات بیمه ای ارائه کردند،افزود: در تعطیلات نوروز سال جاری تمامی شعب این مجموعه در سراسر کشور فعال بوده و خدمات مورد نیاز را به هموطنان ارائه کردند.

وی درپاسخ به این پرسش که چه میزان خسارت در این ایام به ذینفعان پرداخت شده نیز اظهار کرد: در این مدت بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان خسارت اتومبیل اعم از خسارت های مالی،جانی و بدنه به بیمه گذاران پرداخت کرده‌ایم که رقم قابل توجهی است.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران درپاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه درکدام استان‌ها بیشترین خسارت به بیمه گذاران پرداخت شده است،تصریح کرد:با توجه به حجم بالای سفر به دو استان خراسان رضوی و مازندران و ثبت بیشترین تصادفات در این دو استان،در این دواستان بیشترین خسارت را به بیمه گذاران و زیان دیدگان پرداخت کرده ایم.

حسینی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ماه رجب،نخستین ماه حرام تاکید کرد:بیمه گذاران برای اخذ الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل خود تعجیل کنند تا هنگام بروز حوادث رانندگی منجر به فوت و یا جرح با مشکل مواجه نشوند.

ماه رجب ۲۱ فروردین ماه آغاز می شود و طبق اعلام قوه قضاییه نرخ دیه درماه های حرام که درسال ۹۴ ، ۲۲۰ میلیون بوده است به ۲۵۳ میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا