بانککسب و کار

شرایط پرداخت جدیدترین وام های بانک های دولتی و خصوصی

هر ساله بانک مرکزی به بانک‌های تجاری مختلف منابع مالی مشخصی را ارائه می‌دهد. این وام ها به تناسب شغل، وضعیت درآمدی افراد و شرایط جامعه و غیره تعریف و اعطا می‌شود.

به گزارش کاماپرس، بانک مرکزی متناسب با شرایط جامعه دائما اطلاعات مربوط به میزان وام های بانک ها و شرایط و ضوابط مربوط به آن‌ها را به روزرسانی می‌کند، ضمن اینکه خود بانک‌ها هم متناسب با اولویت‌های تعریف شده مبالغ وام در دسترس را تغییر داده و اطلاعات این حوزه را متناسب با شرایط روز تغییر می‌دهند.

برای اطلاع از آخرین شرایط اعطای وام روی عبارت وام های بانکی کلیک کنید.

براساس اعلام بانک مرکزی در سال ۱۴۰۱، برخی مبالغ وام‌های خاص دچار تغییراتی شد تا در شرایط اقتصادی کنونی مردم امکان بهره گیری بیشتری از تسهیلات دریافتی را داشته باشند. طبق اعلام قبلی بانک مرکزی، سقف تسهیلات اعطایی به اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان بالاتررفته و دوره پرداخت اقساط هم ۶۰ ماهه شده است. به همین ترتیب به منظور حمایت از انواع کسب و کارها مبلغ وام پرداختی به صاحبان مشاغل هم تا مرز ۵۰۰ میلیون تومانی افزایش پیدا کرده و این افراد امکان بازپرداخت تسهیلات را در ۸۴ ماه خواهند داشت.

برای دسترسی به اطلاعات انواع وام‌ها چه باید کرد؟

دسترسی به اطلاعات تمام بانک‌ها به صورت یکجا کار شدنی نیست. ضمن اینکه بررسی اطلاعات تک به تک وبسایت‌های بانک‌های خصوصی و دولتی هم دشوار به نظر می‌رسد.

در چنین شرایطی، متقاضیان وام‌های مختلف به دنبال داشتن اطلاعات مربوط به مبلغ وام مورد نظر، شرایط بازپرداخت، اقساط تسهیلات، وضعیت ضمانت‌ها و … تمامی بانک‌ها هستند. ضمنا بانک‌ها به صورت مبسوط تمامی شرایط و ضوابط وام‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار نمی‌دهند.

به همین منظور سایت کاماپرس شرایطی را فراهم کرده تا متقاضیان انواع وام‌ها به راحتی به اطلاعات تمامی وام‌های در دسترس، مبلغ، مدت زمان بازپرداخت و حتی مبلغ اقساط دسترسی داشته باشند و سپس برای دریافت وام از بانک مربوطه اقدام کنند.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا