کسب و کار

۶ مزیت سپردن شستشوی پالتو به خشکشویی

خشکشویی پالتو یکی از خدماتی است که امروزه بسیاری از خشکشویی ها به مشتریان خود ارائه می دهند. در خشکشویی برای شستشوی پالتو معمولا از تجهیزات و مواد شوینده خاص استفاده می شود که باعث حفظ کیفیت و زیبایی پالتو می شوند. در این مطلب قصد داریم به برسی خشکشویی پالتو بپردازیم و نکاتی را در رابطه با آن بیان کنیم.

بسیار مهم است که به این نکته توجه داشته باشید که قبل از ارسال پالتوی خود به خشکشویی، ابتدا برچسب نصب شده بر روی پالتو را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که پالتو قابل شستن در ماشین لباسشویی و یا به صورت مکانیکی می باشد.
در صورتی که پالتوی شما با استفاده از مواد حساسی مانند حریر، کشمیر، پشم، ابریشم و غیره ساخته شده است، بهتر است که شستن آن در ماشین لباسشویی خودداری کرده و آن را به یک خشکشویی تحویل بدهید تا با استفاده از تجهیزات و مواد شوینده خاص شستشو دهند. خشکشویی پالتو ، خشکشویی لباس عروس و لباس های مجلسی ، بهترین گزینه برای حفظ کیفیت این قبیل لباس ها است.

 برخی از مزایای خشکشویی پالتو

استفاده از خدمات خشکشویی ها برای شستشو و نگهداری از پالتو دارای مزایای زیادی می باشد که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم.

همچنین بخوانید

 ۱ . حفظ کیفیت پالتو

یکی از مزایای استفاده از خشکشویی جهت شستشوی پالتو، حفظ کیفیت پالتو و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن می باشد. همانطور که قبل تر گفتیم در خشکشویی ها برای شستن پالتو ها از تجهیزات و مواد شوینده مخصوصی استفاده می شود. این کار باعث می شود که پالتو بهتر شسته شده و کیفیت و زیبایی آن حفظ شود . علاوه بر آن، با استفاده از خشکشویی نه تنها پالتوی شما به بهترین شکل تمیز می شود، بلکه پس از شستشو هیچگونه تغییری در سایز و اندازه آن ایجاد نمی شود و شکل اصلی خود را حفظ می کند.

 ۲ . صرفه جویی در وقت و هزینه

شستن پالتو در خانه مخصوصا در صورتی که امکان شستشوی پالتو با استفاده از ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد می تواند بسیار زمان بر و همراه با هزینه باشد.این در حالی است که استفاده از خدمات خشکشویی می تواند در زمان و هزینه های شما به طور چشمگیری صرفه جویی کند. خوب است بدانید که در برخی خشکشویی ها خدمات پاک کردن و نگهداری از پالتو به صورت رایگان ارائه می شود که می تواند در پرداخت برخی از هزینه ها صرفه جویی کند.

6 مزیت سپردن شستشوی پالتو به خشکشویی

 ۳ . حفظ بهداشت

از دیگر مزایای خشکشویی پالتو، تمیز شدن پالتو به طور کامل و حفظ بهداشت می باشد.گاهی اوقات ممکن است با شستشوی پالتو در خانه شراطی در محیط فراهم شود که موجب رشد باکتری ها، ویروس و قارچ های بیماری زا در بافت های پالتو می شود. با شستشوی پالتو در خشکشویی، همانطور که قبل تر گفتیم، پالتو به بهترین شکل ممکن تمیز شده و هیچ گونه کثیفی بر روی آن باقی نمی ماند. همچنین در خشکشویی پالتو در محیط و شرایطی شستشو و خشک می شود که امکان رشد و ایجاد باکتری های مضر بر روی آن وجود نداشته باشد.

 ۴ . حفظ محیط زیست

حفظ محیط زیست از جمله مزایای استفاده از خشکشویی می باشد که بسیار حائز اهمیت است. برخی از خشکشویی جهت شستشوی پالتو و سایر اقلام از روش های استفاده می کنند که آب و انرژی کمتری مصرف می شود. این روش ها علاوه بر شستشوی اقلام، شامل خشک کردن آن ها که نیاز به مصرف انرژی بیشتری دارد می شود. این موضوع در حفظ محیط زیست نقش بسیار مفیدی دارد. علاوه بر آن، برخی خشکشویی ها برای شستشو، از مواد شوینده ای استفاده می کنند که بدون سم و مواد مضر برای طبیعت باشند.

 ۵ . امکان شستشوی پالتو های حساس

قبل تر گفتیم که پالتو هایی را که در ساخت آن ها از مواد و متریال های خاص مانند پشم، ابریشم و غیره نمی توان به راحتی با ماشین لباسشویی شست و حتما باید از ابزار و مواد خاص استفاده شود. خشکشویی برای شستن چنین پالتو هایی کاملا مجهز می باشند و تمامی تجهیزات و مواد شوینده مورد نیاز برای شستن این پالتو ها را در اختیار دارند. از این رو می توانید بدون نگرانی از خراب شدن و آسیب دیدن پالتو خود، آن را به خشکشویی تحویل دهید تا با بهترین کیفیت آن را برای شما شستشو دهند.

 ۶. از بین بردن لکه های سخت

گاهی اوقات ممکن است لکه هایی بر روی پالتو ایجاد شود که بسیار سخت هستند و با شستن پالتو در خانه از بین نروند. از بین بردن و رفع لکه های سخت موجود بر روی پالتو و یا به طور کلی لباس ها در خشکشویی از مواردی است که به راحتی انجام می شود. متخصصان در خشکشویی ها با استفاده از روش ها و موادی که در اختیار دارند قادر می باشند سخت ترین لکه ها را به راحتی از بین ببرند. به طور کلی شستن پالتو در خشکشویی همانطور که گفتیم دارای مزایای متعددی می باشد که می توانند در حفظ و نگهداری پالتو به شما کمک کنند.

برای ثبت سفارش آنلاین خشکشویی در تهران ، کافی است با خشکشویی آنلاین حباب تماس گرفته یا به سایت مراجعه نمایید. ۹۱۰۹۲۷۳۲ – ۰۲۱
www.hobabb.com

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا