بورسفرابورس

رئیس کل بانک مرکزی ایران و رئیس صندوق بین‌المللی پول دیدار کردند

رئیس‌کل بانک مرکزی با کریستالینا جورجیِوا، رئیس صندوق بین‌المللی پول در محل این صندوق در واشنگتن دیدار و بر افزایش تعاملات با این نهاد مالی بین‌المللی با رعایت منافع ملی بالاخص در شرایط تحریم‌های غیرقانونی آمریکا تاکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از ایبنا، رئیس‌کل بانک مرکزی ایران با کریستالینا جورجیِوا (Kristalina Georgieva) رئیس صندوق بین‌المللی پول در محل این صندوق در واشنگتن دیدار و بر افزایش تعاملات با این نهاد مالی بین‌المللی با رعایت منافع ملی بالاخص در شرایط تحریم‌های غیرقانونی آمریکا تاکید کرد.

کریستالینا جورجیِوا در این نشست که بعد از چند دهه اولین نشست رسمی صندوق بین‌المللی پول با ریاست‌کل بانک مرکزی ج. ا. ایران بود، از ملاقات با فرزین ابراز خشنودی کرد و این نشست را شروع مجدد از سرگیری تعاملات بانک مرکزی ج. ا.ا با صندوق بین‌المللی پول دانست که می‌تواند تصویری مثبت از اقتصاد ایران نشان دهد.

فرزین نیز با اشاره به درخواست تامین مالی ایران در دوران کرونا از صندوق گفت: با وجود عدم پذیرش این درخواست، ایران توانست همزمان با تعاملات خارجی و اتکا به ساخت واکسن در داخل، واکسیناسیون عمومی را انجام دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا