بورسبورس اوراق

گزارش روزانه بورس ۲۷ خرداد/ بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم رمق آغاز کرد


شاخص کل بازار سرمایه، همچون روزهای گذشته، همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و مشخصا نه عزمی برای رشد و نه قصدی برای ریزش دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام اولین روز کاری هفته را کم رمق و بی جان آغاز کرد و به نظر می رسد همچنان خریداران و فروشندگان در سردرگمی به سر می برند و نه شاهد تقاضای جدی در تابلوی سهام هستیم و نه از آن طرف فروشنده ای قصد فروش در قیمت های پایین را دارد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی جزئی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۲۳۰۰ واحدی، به ارتفاع ۷۴۳ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «وبملت»، «تاپیکو» و «بوعلی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فغدیر» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.

همچنین سه نماد «وبملت»، «سصفها» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فرود»، «عالیس» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به بازار سهام وارد کردند.

در بازار امروز ۱۵۵ نماد در محدوده مثبت و ۲۴۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۲۹ نماد در محدوده مثبت و ۱۸۲ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا