اقتصاد کلان

حسینی: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از ویژگی‌های مهم لایحه برنامه هفتم است

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از دلایلی که باعث شد برنامه هفتم با تاخیر، تقدیم مجلس شود این بود که در این برنامه تلاش شده است که به سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه ویژه ای شود و بر مبنای آن، برنامه هفتم تنظیم شود.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ویژگی های لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: از ویژگی‌های برنامه هفتم که  آن را از برنامه های توسعه قبلی، متمایز کرده این است که در بررسی برنامه هفتم توسط دولت، توجه ویژه ای به مسائل و مشکلات کشور شده است و محورهای این برنامه، مطابق با اولویت های مهم کشور، تنظیم شده است.

وی بیان کرد: توجه به سیاست های کلی نظام، از اولویت های مهم برنامه هفتم است و یکی از دلایلی هم که باعث شد برنامه هفتم با تاخیر تقدیم مجلس شود این بود که در این برنامه تلاش شده است که به سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه ویژه ای شود و بر مبنای آن، برنامه هفتم تنظیم شود.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین در این برنامه به مسائلی از جمله ساماندهی وضعیت اداری کشور و بهبود وضعیت اقتصادی در کشور، نگاهی ویژه شده است، این ویژگی ها باعث شده است که برنامه هفتم از برنامه‌های توسعه قبلی، منحصر به فردتر و بهتر باشد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا