امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

وحید صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور شد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدمحمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی، وحید صالحی مدیرکل قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

همچنین بخوانید

وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این حکم آمده است؛ نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم و تحت زعامت مقام عظمای ولایت در انجام مسؤولیت و وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است؛ وحید صالحی متولد ۱۳۵۹ دانش‌آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز است که کارنامه درخشانی به عنوان معاون دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل دفتر قرنطینه، امنیت زیستی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور، سرپرست دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی و… را دارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا