امور زیربناییراه و ساختمان

ورودی جدید متروی ترمینال ۲ مهرآباد افتتاح شد/ اتصال مستقیم مترو به ترمینال فرودگاه برای اولین بار

صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، رئیس سازمان هواپیمایی و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، ورودی جدیدی متروی ۲ ترمینال مهرآباد افتتاح شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، در این مراسم محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سیاست وزارت شهرسازی و شهرداری تهران اتصال مترو به مراکز اصلی از جمله ایستگاه‌های راه آهن، ترمینال‌های فرودگاهها و سایر مراکز حمل و نقلی است، اظهار داشت: متروی ترمینال ۲ مهرآباد قبلا افتتاح شده بود اما این برای اولین بار است که به صورت مستقیم ترمینال فرودگاه به مترو دسترسی پیدا می‌کند.

وی افزود: پیش از این در دولت‌های گذشته ایستگاه‌ها، راه آهن و فرودگاه‌ها به مترو به صورت مستقیم متصل نبودند و حمل و نقل به صورت یکپارچه انجام نمی‌شد.

وی افزود: اتصال مستقیم ایستگاه‌های مترو به ایستگاه‌های راه آهن و ترمینال‌های فرودگاه‌ها نشان دهنده این است که ما در مسیر تحقق حمل و نقل چندوجهی گام برمی‌داریم و این خود موجب کاهش ترافیک در سطح شهر می‌شود.

پورسیدآقایی ادامه داد: مشابه همین پروژه در ایستگاه راه‌آهن تهران هم در حال انجام است و به زودی متروی تهران به صورت مستقیم به سکوهای راه‌آهن وصل می‌شود.

منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا