اقتصاد کلان

استارت‌آپ‌های حوزه مالی مشمول حمایت کلینیک نوآوری بانک ملی می‌شوند

بانک ملی با افتتاح کلینیک نوآوری، اقدام به جذب نخبگان و حمایت از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای فعال در حوزه صنعت بانکداری کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، کلینیک نوآوری فینوداد با رویکرد حمایت و حفظ پایداری کسب و کارهای نوپا در حوزه بانکداری معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین بخوانید

این مرکز نوآوری در راستای توسعه نوآوری و فناوری مالی و بانکی با محوریت بانک ملی ایران و سرمایه‌گذاری گروه شرکت‌های سداد تشکیل شده‌است. این مرکز مأموریت خود را فراهم‌آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه موردنیاز کارآفرینان در نظر گرفته‌ است.

شناسایی و جذب نخبگان، حضور در دانشگاه‌های معتبر، راه‌اندازی و تجهیز فضای کار اشتراکی از اولویت‌های این مرکز نوآوری است که با ارائه برنامه‌های مختلف در توسعه شبکه کارآفرینی و ارزش‌آفرینی میان دانشجویان و کارآفرینان مرتبط با دانشگاه، نقش فعالی را ایفا خواهد کرد.

هر کسب‌وکار در حوزه‌های مرتبط با فعالیت بانکداری و فین‌تک که محصول یا خدمت فناورانه‌ای ارائه کند، مشمول حمایت‌های این مرکز نوآوری خواهد شد.

این خدمات شامل ارائه‌ زیرساخت‌ها و خدمات ویژه موجود در زیست‌بوم بانک ملی ایران شامل شبکه‌سازی، بازارسازی، APIهای بانکی، درگاه پرداخت و POS  می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تیر ماه آغاز به کار کرده و تا ۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا