صنعت، معدن، تجارت

‌ثبت‌نام‌ اسقاط خودرو فقط از طریق ستاد نوسازی

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه با اشاره به اینکه بر اساس قانون متولی اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده است، اظهار داشت: بر این اساس متقاضیان اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده باید به سایت این ستاد به نشانی nnhk.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام به عنوان متقاضی، نسبت به ثبت وسیله نقلیه فرسوده خود در سامانه و پس از آن انتخاب نزدیک ترین مرکز اسقاط اقدام کنند.

همچنین بخوانید

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، بیان داشت: برندگان قرعه‌کشی در طرح‌های جایگزینی شرکت‌های خودروسازی داخلی نیز می‌توانند وضعیت اسقاط خودروی فرسوده خود را در این سایت مشاهده کنند.

وی با تاکید بر این که ثبت‌نام در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده رایگان است، اظهار داشت: در صورتی که غیر از سامانه ستاد، ثبت‌نامی برای خودروهای فرسوده صورت گیرد و یا درخواست وجهی انجام شود، کلاهبرداری است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان این که مراکز اسقاط نیز مکلف هستند تنها از طریق این سامانه نسبت به پذیرش متقاضیان اقدام کنند، افزود: پذیرش متقاضیان اسقاط خودروهای فرسوده بدون ثبت‌نام در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا پیگیری لازم و برخورد با متخلفان صورت گیرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا