انرژی

ارسال بیش از ۳۸۰ هزار پیامک مدیریت مصرف برق به مشترکان اهواز

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از ارسال بیش از ۳۸۰هزار پیامک مدیریت مصرف به مشترکان برق در اهواز خبر داد.

علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت مشترکان برق جهت صرفه‌جویی و با رصد لحظه‌ای به منظور تحقق اهداف طرح‌های مدیریت مصرف برق بویژه از نیمه دوم خردادماه بیش از ۳۸۰ هزار پیامک به مشترکان در اهواز ارسال شده است.

وی افزود: از زمان آغاز طرح پاداش صرفه‌جویی با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود اعم تبلیغات میدانی، بیلبوردها، برگزاری جلسات با شهروندان، استفاده از ظرفیت ادارات و تریبون‌های نماز جمعه و مساجد تلاش شده است اطلاع رسانی کاملی به شهروندان و مشترکان انجام  شود.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی گفت: طرح پرداخت پاداش تا پایان شهریورماه ادامه دارد و مطابق مصوبه وزیر نیرو مشترکان خانگی به ازای هر کیلووات ساعت صرفه‌جویی نسبت به سال گذشته ۲۰برابر تعرفه منطقه خود پاداش دریافت می‌کنند و این طرح شامل تمام مشترکان بخش خانگی است.

شکرخدایی ادامه داد: تعداد پیام‌های ارسالی در بخش خانگی ۳۶۰ هزار، در بخش اداری و صنعتی بیش از ۱۹ هزار و در بخش کشاورزی بیش از ۲ هزار پیامک به مشترکان در راستای مدیریت مصرف و صرفه‌جویی ارسال شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پایداری شبکه با همکاری مردم و تلاش همکاران صنعت برق استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا