انرژی

درخواست نماینده کرج برای تأمین حقابه باغات

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از اقدامات وزارت نیرو در خصوص پاکسازی رودخانه کرج پس از سیل اخیر، خواستار تأمین حقابه باغات حوزه انتخابیه شد تا از آب شرب برای آبیاری استفاده نشود.

به گزارش آرمان اقتصادی، مهدی عسگری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن قدردانی از وزارت نیرو بابت پاکسازی و بازگشایی رودخانه کرج، بیان کرد: این رودخانه نیاز به پاکسازی کامل دارد که باید تأمین اعتبار شود، چراکه همچنان با قطعی آب نیز مواجه هستیم.

همچنین بخوانید

وی افزود: به ویژه در شهرستان های گرمدره و اشتهار که دچار قطعی طولانی مدت هستند نیازمند تسریع در رسیدگی و تکمیل خط انتقال آب به این شهرها داریم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص حقابه باغات یادآور شد: وزارت نیرو قول دو مرحله رهاسازی را داد که یک مرحله یکشنبه به صورت نصفه و نیمه انجام شد و اما به دلیل دبی بالا و مدت زمان کم عملا پاسخگو نبود، لذا انتظار داریم طبق قولی که داده شده به این موضوع رسیدگی شود.

عسگری در عین حال خاطرنشان کرد: عدم حقابه باغات منجر به این شده که از آب شرب برای آبیاری استفاده شود و این موضوع منجر به افت فشار و قطعی آب در برخی محلات کرج شود، لذا از وزارت نیرو درخواست داریم که به این موضوع رسیدگی کند.

وی در خصوص نحوه محاسبه مالیات اصناف نیز گفت: این موضوع و تغییر یکباره در بازنشستگی اعم از سن بازنشستگی و محاسبه حقوق منجر به نگرانی شده که نیازمند پیگیری است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا